Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Övernaturligt

Övernaturligt

Till bastun köpte jag nya tvättsvampar i olika färger och satte dem på hyllan i tvättrummet i ordningen röd,grön,blå. På bastukvällen, när jag kom ut från bastulaven
ligger tvättsvamparna i samma ordning på golvet, 1 meter från hyllan. Kan någon förklara detta? Jag börjar tro att det är min avlidna fru som spökar. Har Ni andra haft
liknande händelser ?
Antal svar på detta inlägg: 7
Ja sådana upplevelser kan få en att undra.
hade det varit en hade jag inte funderat men här hade du 3st

tvättsvamparna rätade nog bara ut sig i värmen..
Sätt upp kameraövervakning, + ett stort väl synligt Kors, sen hänger ju mycket på vad du hade för relation till din fd hustru.. Går hon igen för att hämnas på dig, för någon oförätt e.dylikt? Kanske ordningen av svamparnas färger retar upp någon, e.vis din fru. Nu när hon är ett väsen, har hon kontakt med alla dina avlidna vänner. Hon kanske retar sig på att du rört eller ännu värre varit intim med ngn av hennes kompisar i just bastun. Du har mycket att tänka på. Anlita en professionell Djävulsutdrivare, så kan du se om svamparna får stanna kvar p sin plats.

Efter det är det fritt fram för nya upptäckter och upptåg i Bastun.
Ja tror mer på Göcke allt har sin naturliga förklaring Med vänlig hälsning .
Annons
Hello RolleBe, man bastar ju inte direkt varje dag nuförtiden, men tanken kom upp här, det var inte så att värmen i luften gjorde att svamparna rörde sig och hamnade på golvet i den ordningen ? Säger inte att det är så, bara det att man alltid haft svårt för detta med "varelser och annat i den vägen" i alla tider. Men som sagt, var och en har sina tankegångar och slutledningar. Hoppas du får svaret. L.
Ja, Du masken slår nästan huvudet på spiken, måste medge att jag har ett umgänge med hennes bästa kompis alltsen barnsben och är änka. Bor följande gata från huset och där övernattar jag, men inget upptåg i bastun!

Det var inte första gången detta hände. Har i hyllan en sån där avlång natursvamp
som inte har blivit använd på många år. Den hittade jag följande morgon på golvet.

Mina pojkar säger det det bara var ett varsel, att jag ska skura golvet. Men frugan får nog slänga en skurborste i skallen på mig, innan jag fattar det.
Detta kan och vara ett omen, 3 st tvättsvampar, röd, blå och grön.
Den blå motsvara det manliga könet, den röda det qvinnliga

Och RolleBe, det fina i denna gest från din fru med den gröna tvättsvampen, betyder att du har fritt fram alltså Grönt ljus, beträffande fortsatt mer intensivt umgänge med hennes bästa kompis och väninna.

Hade det däremot varit 2 röda tvättsvampar hade den en varit ett tecken på ilska.

För säkerhets skull skall du köpa en gul och placera bredvid de andra. Gult kan vara ett tecken på svartsjuka (engelska jealousy)

Så på med bastun och in med väninnan, så kan du dagen efter gå tillbaka till bastun och kontrollera svamparna. Glöm inte en flaska väl kyld skumpa, och kanske en liten blomma


Lycka Till

Hm, måste nog gå och köpa gul tvättsvamp, så har man koll på läget.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem