Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Hotmail.se

Hotmail.se

Hej.En av mina mail fungerar inte längre. Kan man få ordning på det? Jag har w7-explorer-livemail 2011.
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: «1 2 3

när du följde den länken PerAsk skrev , sa du att du kom till en mailadress du har skapat för att verifiera ditt andra mailkonto det som du har live.se

låter som du måste logga ur det kontot först
https://login.live.com/
Jag har nog uttryckt mig lite galet. Jag kommer in men en ruta kommer upp om att det inte går att skicka eller ta emot mail på den adressen pga serverfel.
Hello rutan, spänningen stiger, har ju inte följt med här, men står det att ett serverfel pågår, då har du nog bara att vänta. Sånt kan uppstå ibland. Lycka till.
Annons
Tack lagera. . Hade jag fått det svaret tidigare så mycket jag sluppit,men tack alla som hjälper och ger råd och lotsar en oerfaren resenär på it vägar.
rutan , jag svarade tidigt att får du ett sådan svar som serverfel så är det serverfel.
och det är det i de flesta fall

i en del fall kan det vara brandväggen som spärrar eller inställningarna i IE11

är det i IE11
kan man testa detta , som inte gör någon skada

i IE 11:

1. Klicka på kugghjulet i webbläsarens övre högra hörn för att öppna inställningarna.

2. Klicka på Internetalternativ.

3. Gå till fliken Avancerat.

4. Klicka på Återställ.

sen var det ju bra att vi fick reda på att du kom in
det löser ju en del frågor och visar på hur svårt det är att ge tips
när man inte sitter i knät hos den som drabbats..

/lycka till
Nästa gång jag har problem får du komma och sitta i mitt knä.
det kanske är det nya RUTavdraget då
flänga runt och sitta i knät
du sköter dig bra än då tror jag ..
Ho,ho,ho, Göcke nu har du bäddat, säg till när så man kan smyga och titta in där,hehehe,,goda vänner ska man vara rädd om. Må gott båda två.

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem