Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Till Göcke

Till Göcke

Eftersom du känner till HP Elitebook 2530p Göcke så undrar jag vill program som jag ska hämta på HP´s sida som innehåller en djungel av program?

Jag har Windows 10 pro i datorn.
Antal svar på detta inlägg: 10
vilket OS skall du ha på den
är det win10 så har den allt om jag inte minns fel
saknas något så blir det en gul trekant i kontrollpanelen.
Jag gissar på att han har Win 10 pro i datorn.
windows7 ultimate
http://bit.ly/2dFMh16

men du ska bara ladda de som får en gul trekant
Annons
Jag har Windows 10Pro
Challe då är det länken till w7 ultimate om du saknar någon
Har du kollat i kontrollpanelen
Jag har inte bytt hårddisken ännu men ville bara veta vilka program som man skulle installera från HP sidan. Ska man inte installera chipset heller då som första program?

Jsg ska byta hårddisken i morgon i den och sen kolla vilka program som är gulmarkerade. Men det finns ju många program på HP sidan för just den datorn och jag bara undrade om det var några speciella program som ska installeras.
Challe, du förväntar dig att jag skall komma ihåg allt som hände när jag uppgraderade den modellen för över 1.5 år sedan. Och att det nu är uppdaterad till annyversery versionen med automatik. Som är ute nu.
Jag kan bara önska dig lycka till
Sover ni aldrig?
Jo gomorron hela 6h efter natt jobb är inte fel
Hohohoho,hello,,apropå det där med sova eller inte, svårt att ändra tider om man haft nattjobb i nära 30 år,,man är trött på morgonen som bara den, men på kvällen när man ska sova, då är det stopp,,före kl 0,00 lönar det sig inte att krypa ner,,fast eg kvittar det ju, man bestämmer ju själv, hehe. Sov gott annars. L.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem