Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Hjärtoperation

Hjärtoperation

Akutkötid, väntetid 2 månader, hur är det möjligt???

hjärtoperation
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: «1 2

pedhan . Det har du rätt i att göra men det politiska har du inte rätt att dryfta här på forumet. Det finns det andra bättre plattser att göra det på.

Så vänligen sabba inte tråden.
Så dålig är inte Svensk sjukvård.
Källan i enskilda fall orkar tydligen ingen söka
Utan det blir politik i allt
Dra det på något annat forum.
Till er alla, om IS forumet verkar smalt och instängt är rådet gå ut på FB med era erfarenheter innan den också smalnar ner och blir instängd.
Annons
om man får köer , är det logistikproblem
det vet alla om
om man inte har tillräckligt med personal , blir det köer

om man inte selekterar sjuka i olika köer blir det korvstoppning, ( köer som växer).

har du skurit dig svårt och måste åka runt för att få det sytt, och om inga vårdcentraler har dessa resurser. kan det sluta med att man förblöder.

det är ändå ett logistikproblem

(om det står bilar i vägen när man skall skotta snö , blir det inte skottat.)

under färdens gång har vi tappat verkligheten

Emans ställer en fråga
jag ser det som ett alvarligt logistikproblem.
utan att se var källuppgiften kommer ifrån, och att uppgiften kan stämma

Det finns med andra ord mer information att söka , för att få svaret för Emans fråga

Vart hjärtopererat i 1993, och tok sin tid då med! Konstatert lite konstigt på EKG hos företagsvården i mitten av januari. en månad senare var jag på arbets EKG på motionscykel, sen dröjde det till runt 10 mars, och då vart de hjärtröntgen med kontrastvätska.

Och 24. april by pass operation, där dom satte dit tre nya kärl, så inte gick det snabbare på den tiden, tror nog han hade kommet in tidigare om operation var nödvändig snabbare.

Så jag är mycket nöjd med hela processen fram til operationen söm vart utförd i Uppsala. Och mina 23 bonus år som jag har fått hittills!
Jag behöver ett nytt arsle, utan hemorojder,

nån frivillig donator?


OBS INGA VÄNSTERVRIDNA
Du behöver en ny hjärna, idiot.

Förövrigt så skiter jag i vad besserwissern Göcke säger.
tur att ni kan göra det.
på er

själv så fick jag vänta i 5månader på en hörselkontroll
där var fördröjningen , all personal hade tagit mamma ledigt.

för att nu halka ur tråden..

annars så har du nog svaret Emans på din egen fråga..

vi har annars fått ett par bra förklaringar
som även mina vänner instämmer i
och jag hoppas att det går bra för din vän
Men alltså! Vad har hänt här nu då? Några dagar kvar tills Jultomten kommer och ljusen lyser så fint, och då när man tittar in här så undrar man ju om meningen med vårt forum är att det ska innehålla dylika inslag som nu blir fler och fler i den här länken. Nej goa vänner , låt oss ha den sköna stämningen vi har vant oss vid och bara njuta livets vara. Strålande Jul. L.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem