Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Synka telefonen med Outlook

Synka telefonen med Outlook

Någon som vet hur man kan få en Huawei P20 Pro att synka med Kalendern i Outlook 365, så att det som står i Kalendern synkas över till Telefonens kalender?
Antal svar på detta inlägg: 69
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Lokalt på datorn i Office 365.... men i Outlook.com, på Internet, ser jag enbart mejlen...
Kan det vara så att den kalender du ser i Office365 tillhör en mailadress, som inte är din Outlook.com adress?
MussePigg har rätt , problemet är att man tror att outlook klienten är samma sak som outlook i molnet. och sen måste man sända en delningsmedelande till de andra mailadresserna för att se kalendern om de inte är med i delningen

den tredje felet man gör är att dela kalendern med någon utanför jobbet, där kan det vara spärrat via företaget.
Annons
Öppnar jag Outlook.com, så blir det https://outlook.live/mail/inbox i adressraden
Sedan finns det 34538 mejl i Inkorgen, och de senaste är samma som jag har i Outlook365 i datorn. Fast jag har fler undermappar till Inkorgen på min dator än vaf jag har på Outlook.com. Min mejladress står också, och någon annan, t.ex. Hotmail-adress kan jag inte hitta där...
Svårt att hänga med. Men det ser inte ut som om du har kalendern delad med mailadressen
Ja....
Hur delar man den med Outlook.com? Sedan kanske det är lättare att få den delad med telefonen
I Outlook 365 i datorn, så finns det en knapp, efter jag öppnat kalendern, som heter "Dela kalender" Då ska jag få upp en ruta " Calendar Properties" fast på svenska hos mig. Det gör det inte hos mig. Det händer inget när jag trycker på "Delaknappen" Knappen syns att man trycker på den, men sedan händer det inget
jag har försökt följa instruktionerna på https://support.office.com/sv-se/article/video-dela-din-kalender-2fcf4f4f-8d46-4
d8b-ae79-5d94549e531b men det stämmer inte....
om du har en mobil och kör outlook 365 på den med en hotmailadress så ska du få det samma som visas i din Hotmail adress och kalender under den

det är för många gissningar om vad du gör
ett annat problem som kan spela en ett spratt är att kalendern/e-post appen kan vara inblandad i din låsning
har du kalendern där ?
Jag har enbart kalendern i min dator på Outlook 365 HOME där.
I telefonen har jag en Outlookapp, där jag kan välja mejl eller kalender. Mejlen får jag i telefonen, så det är inga problem. Trycker jag på kalender så står det att mina kalendrar är dolda.
Kollar jag i Outlook.com i datorn, så får jag ingen kalender där heller.
Jag tror att om jag inte kan få kalendern att visas där, kan jag inte få den att visas i telefonen. Jag har försökt att "dela kalendern" från Outlook i datorn, men inte lyckats eftersom jag inte vet riktigt hur man gör. Jag har provat flera gånger, men oftast så stämmer inte instruktionerna som jag hittat på nätet. Jag har hittat min kalenderfil, som jag sparat i datorn, under Dokument.
Någon hotmailadress använder jag inte...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem