Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Vad säger man...?

Vad säger man...?

Detta måste ju bli en klassiker:

"Jag slog inte för att skada"

Polisman åtalad - hustrun blåslagen

I det första förhöret erkände han att han slagit sin fru flera gånger både med öppna och knutna händer. Men i nästa förhör har han ändrat sig.
-Jag har inte medvetet slagit henne. Jag har inte slagit för att skada henne.
När han fick se bilderna på sin sönderslagna fru utbrast han:
-Å herredjävlar!
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Kalle Pang / Putte / Whatever:

Vem du än är så är du värd mindre än champangen jag söp mig full på inatt.
Nej då Los Lovos, Putte här och förvärrar din huvudvärk. Jag vill samtidigt pass på och tacka för det lilla meningsytbyte vi haft, men när du i princip försvarar att det är okey att slå flickor då är du inte värd att slösa bokstäver på. Så därför tjena mittbena!
Var så säker detta var mitt sista inlägg från mig till dig Los Lovos!
Putte Gunn
PS: Ingen och jag menar ingen kan väl vara mindre värd än en som slår sin flickvän eller fru. Du måste få veta detta Los Lovos, men som sagt, du är förmodligen en klen liten stackare som bara vågar ge dig på flickor och vara modig nog att kalla alla på nätet allt mellan himmel och jord.
Men som sagt, fortsätt slå du Los Lovos och jag hoppas att du hoppar på en tjej som kan ge dig en ordentlig omgång. Fast det kanske du redan har fått och tar revanch gång efterr annan? Stackare!
So Long Los heheheman Lovos nu var det sista från mig. Lovar!
Annons
Jo faktiskt finns det en klass lägre än kvinnomishandlare! Det är pedofiler oavsett kön!
Putte:

Oj oj oj .. du är verkligen trög. Jag fattar att du trots dina 40 år eller vad du nu var fortfarande sitter fast på ett skitjobb med en skitlön där det enda vardagsnöjet du har råd med är att defekera över alla forum du hittar.
Los hehheheman Lovos: till dig inga kommentarer!
Vad skönt.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem