Tisdag 14 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Ny design på förstasidan!

Ny design på förstasidan!

Hej! Nu har jag jobbat fram en bättre och mer snabbladdad förstasida på Internetstart. Sidan har därmed blivit ännu bättre som startsida.

Nytt:
Nyhetsrubrikerna ligger numera i mitten. Nyheterna har samma källor som tidigare, DN och IDG. Sorteringen är enligt följande; vänster kolumnen är DN inrikes & utrikes, samt höger kolumnen DN ekonomi & IDG it-nyheter.

Bankinloggningen hittar ni nu i den översta rullgardinsmenyn i den vänstra kolumnen, bland lokaltidningslistan.

Nu presenteras även dagens namnsdag på förstasidan med en länk till svenskanamn som berättar lite mer om själva namnet. Så nu kommer ni inte att glömma någon namnsdag :)

Det senaste inlägget i forumet visas nu också.

Jag har även lagt till några av mina sponsorlänkar, vilka är en förutsättning för Internetstarts överlevnad. Att driva Internetstart är inte gratis och därför vore jag tacksam om ni klickade på dessa. Ett klick ger mig några ören och klicka därför med jämna mellanrum på dessa. Jag har lagt ner oerhört mycket av min lediga tid på att bygga upp sidan och jag vill gärna kunna bibehålla sidan. Detta sätt gör också att vi kan slippa trögladdad bannerreklam.

Tack för ditt stöd!
Må internetstart leva länge.
/Daniel


Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Har nu klickat på alla dina länkar!
Lycka till!

Egil
har ockskå varit in o kollat länkarna!.Detta är ju bästa startsidan nånsin
Hej Daniel, har kollar in dina länkar. Din StartSida är toppen, absolut bäst. Jag använder den dagligen. Förstår att det är mycket arbete med den. Jag stödjer Dig till 100!
Åke
Annons
Håller med övriga inlägg här. Det här är absolut den bästa startsidan jag har sett och jag har rekomenderat den till många av mina vänner.
Jag har även klickat på dina sponsorlänkar och lovar att göra det lite då och då.
Kul med lite ny design !
Tjena Daniel, den nya sidan är kalas! Självklart skall jag tokklicka på sponsorlänkarna!
Känner pressen och klickar runt på dina sponsorlänkar jag också. Kanonbra sida för övrigt.
Daniel, det är du som är mannen vad gäller startpages! Keep up the good work!
Vad skall man säga, Nu är den bättre än bäst !!!Använder internetstart dagligen ( 24 timmar uppe ) och har haft mycket nytta av den, har rekomenderat den och kommer så att göra i fortsättningen.
En kanonsida tycker vi alla i vår familj ålder 16-46. vi har tipsat våra vänner och hoppas att dom tipsar sina. vi klickar på dina sponsorlänkar så fort vi är inne.
Bra upplägg Daniel! Kommer givetvis att klicka som en furie på länkarna.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem