Hej! Nu har jag jobbat fram en bättre och mer snabbladdad förstasida på Internetstart. Sidan har därmed blivit ännu bättre som startsida.
Nytt:
Nyhetsrubrikerna ligger numera i mitten. Nyheterna har samma källor som tidigare, DN och IDG. Sorteringen är enligt följande; vänster kolumnen är DN inrikes & utrikes, samt höger kolumnen DN ekonomi & IDG it-nyheter.
Bankinloggningen hittar ni nu i den översta rull...
Visa/dölj hela huvudinlägget
Nytt:
Nyhetsrubrikerna ligger numera i mitten. Nyheterna har samma källor som tidigare, DN och IDG. Sorteringen är enligt följande; vänster kolumnen är DN inrikes & utrikes, samt höger kolumnen DN ekonomi & IDG it-nyheter.
Bankinloggningen hittar ni nu i den översta rull...
Visa/dölj hela huvudinlägget
Antal svar på detta inlägg: 22
Daniel!
Din startsida sparkar stjärt med övriga! Sliter självklart ut mus på mus pga frenetiskt klickande på sponsorlänkar. Du är grädden i vårt kaffe!
Din startsida sparkar stjärt med övriga! Sliter självklart ut mus på mus pga frenetiskt klickande på sponsorlänkar. Du är grädden i vårt kaffe!
Har använt din sida länge nu och tycker den är super. Har den som startsida både hemma och på jobbet. Har knappt några favoriter i datorn utan använder din sida. Skönt och slippa banners/pop up, klickar gladeligen på dina sponsorlänkar.
/Pontus
/Pontus
roger Daniel!
Tack för en kanonsida, jag ska trycka på sponsorlänkarna !
Tack för en kanonsida, jag ska trycka på sponsorlänkarna !
Annons
Bästa sidan! Lägger in den på alla datorer som jag passerar. Jag klickar hela tiden.
Hoppas alla kommer att stöda dig! För vi vill ha sidan kvar.
Det vore fint med en automatisk refresh med ca 10 minuters intervall för att få nyhetslistan uppdaterad. Går det att fixa?
Ja det går att fixa! Och det kanske dessutom är en bra idé. Jag skall pröva med att infoga en auto-refreshfunktion för nyheterna. Men det får bli ett test and trial. Sen får jag utvärdera ifall auto-refreshfunktionen för nyheterna skall fortsätta. Till en början ställer jag in funktionen på 10 minuter, därefter uppdateras nyheterna automatiskt. Testet påbörjas nästa vecka.
jag byter iallafall inte bort min startsida http://www.infart.nu men det är bra jobb
En liten bugg antar jag, men inte är det 53 veckor på ett år? Startsidan, "Veckans favoriter" v-53...
Du har givetvis rätt, det ska redan stå vecka 1 inte v.53. Jag misstänker att buggen kommer att lösa sig själv imorgon den 1 januari. =)
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem