Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Tyck till

Tyck till

Har läst många, många trådar och inlägg här på IS. Allt som oftast ser man beröm, eller klagomål på vår moderator. Jag tycker det skulle vara intressant att höra vad alla egentligen tycker? Eftersom det är ett öppet forum, måste väl en sådan här fråga också få diskuteras, eller hur? Framförallt måste det vara intressant för vår moderator att själv se hur han står!

Tyck till!!
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

Okej, jag kan börja:
Jag har egentligen ingenting att invända mot vår moderator, mer än att han stänger ner trådar UTAN förklaring. Får man en förklaring behöver man inte göra samma misstag nästa gång.
Jag tycker att våran moderator sköter sig jättebra.
Visst finns det lite brister här och där men jag tror dock inte att det finns så många som hade gjort det bättre.
Jag tycker även att vi inte skall glömma att IS är sköts idiellt och att det är Daniel som bestämmer här.
Som jag fattar det så är det han som har startat den här sidan.
Rätta mig gärna om jag har fel.
Tack till Daniel och Göcke
Där håller jag med dig Zacko!
Annons
Må så vara Men att vara moderat är inte helt lätt...Fattar niiiii....MEN ...eftersom jag är ny på sidan internetstart med liten erfarenhet av forumet...Kan iallafall utrycka mig på detta sätt.. jag anser att detta är den mest förnämliga Startsidan av alla. där finns allt samlat på ett ställe, du behöver inte springa runt och leta.........Har förstått att detta är en helt ideellt av privat karaktär....Beundrar verkligen ägaren...vet hur mycket tid det går åt...underhåll...Ett stort GRATTIS till sidan
Dansaren:
Jag tror inte att det finns en enda här som inte håller med dig. IS är fantastisk, och jag lyfter också på hatten för Daniel!
Jag tycker också den här startsidan är toppen. Tycker både Göcke och Daniel gör ett bra jobb.

Detta är den bästa debattsidan jag har hittat på min rundvandring i cyberrymden. Visst finns det sidor som släpper igenom allt och då får man också med allt och det blir en enda röra av alla inlägg. Ingen läser vad andra skriver utan man går sin egen väg hela tiden. Inte roligt!
Det Göcke och Daniel lyckats med är att få folk att både läsa och skriva. Lysade prestation!
Jag har fått en del borttaget, men då har jag också fått veta varför mitt inlägg hamnade i papperskorgen. Jag tror faktiskt det är svårt att uppnå ett bättre resultat än vad Daniel och Göcke gjort med IS.
Ni som klagar kom med förslag till förbättringar. Dra upp en tråd och kalla den IS...... någonting. Jag tror, att då kommer vi alla IS-are att få svar på vad som är möjligt och inte!
Kanske är det så att sidan skulle vara som bäst om det inte fanns nåt forum........?
Putte Gunn, efter jag har läst en hel del trådar här för att sätta mig in i det hela som ny har jag kommit fram till att du är en som vill driva med folk eller så är du en mytoman.
Upplägget på forumet är som sagt förträffligt. Det är bara detta med att inlägg godtyckligt och till synes slumpvis plockats bort som varit tråkigt, men det kanske blivit bättre nu? Det verkar ju nästan så för innan så hade denna tråden försvunnit som en avlöning.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem