Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Tyck till

Tyck till

Har läst många, många trådar och inlägg här på IS. Allt som oftast ser man beröm, eller klagomål på vår moderator. Jag tycker det skulle vara intressant att höra vad alla egentligen tycker? Eftersom det är ett öppet forum, måste väl en sådan här fråga också få diskuteras, eller hur? Framförallt måste det vara intressant för vår moderator att själv se hur han står!

Tyck till!!
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Batting jag det verkar så som du säger!
Christer du får som Nane läsa och begrunda, men det gäller inte liv och död. Skall du ha renodlade sanningssägare, ja då får du nog bli katolsk präst och lyssna till bikten. Internet är inget bra forum för den absoluta sanningen. Däremot kan du ju försöka och beslå mig med en lögn det skulle vara kul!
Ha, katolska präster får säkert lyssna till väldigt många tillrättalagda synder. Ja ibland t.o.m. påhittade. I vissa kretsar är det viktigt att framstå som fattig syndig människa.
Batting inte ens där kommer sanningen fram! Alltså är det bara DNA och röstprov som gäller.
Ja, jo det finns vissa grupper som ser strukturer och i dessa ser mönster som oavkortat leder till sanningen. Dé dú Battning! Det är en konst i den högre magiska skolan. Det som framträder ur dessa mönster och strukturer kan bara vissa tyda vilket är ännu mera förbryllande.
Annons
Christer:

Faktum är att jag som har läst nästan alla trådar det senaste året kan berätta för dig att båda dina slutsatser är korrekta.
Öhhh Putte där tappade du bort mig. Jag får ta och läsa en gång till

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem