Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Hum

Hum

Efter att ha läst igenom forumsreglerna så ställer jag mig klart tveksam till om man verkligen kan föra en diskussion under rubriken "Diskutera". Hur skall det gå till? Man kan väl egentligen bara besvara inlägg med ja, eller nej? Och vill man angripa ämnet från en annan infalsvinkel så skall man starta en ny tråd som också bara kan besvaras med ja, nej, eller möjligen, vet ej. Någon som tycker att det låter som en intressant diskussion? Nu kan ni svara ja, nej eller vet ej!
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

Nej!!!!!!!!!!!
Batting, kom gärna med lite konstruktiv kritik om du kan tänka dig bidra till regelverket och IS forum.

Det jag förskte förtydliga i forumsreglerna var att man måste
- vårda språket
- visa hänsyn
- inga personangrepp tillåts
- inga påhopp osv
- och att inga överträdelser reglerna och tillsägelser accepteras

Som jag tolkar ríktlinjerna är det långt infrån att bara säga ja eller nej i en diskussion.

Snälla svara också på det mail jag skickat dig och ifall du kan följa riktlinjerna.

Mvh Daniel
Nej Batting-- ditt HUM-inlägg är enligt min synpunkt helt ointressant och irrelevant. Jag föreslår att du läser igenom "forumreglerna" minst en gång till och försöker förstå och acceptera meningen med dem.
Annons
Nu kände jag mig påhoppad!
Batting, kan du vänligen höra av dig till mig och svara mig på det mail jag har skickat? Här försökt få kontakt med dig i flera trådar nu.

Min mail är daniel@internetstart.se om du inte hittar den.

Mvh Daniel
Vad är det för fel att snacka här?
Batting, efter en timmes jagande efter dig mellan trådarna tycker jag det är ganska opraktiskt att föra en dialog med dig över flera trådar där kärnan i frågan späds ut med andra diskussioner som du vill ta upp.

Det har redan gått en timme utan att jag fått ett svar från dig utan jag har istället fått skriva nya svar lite överallt. Förstår du mig och kan du vänligen anpassa dig till mitt önskemål?

Mvh Daniel
Men jag har ju svarat, vad är det du vill veta?
Jag måste faktiskt ge Los Lovos en eloge för det var han som fick mig in på IS genom sina fräna arroganta påhopp på allt och alla. Många kanske tog illa vid sig, men den risken anser jag man får ta ifall man sticker ut hakan eller ger sig in i getingboet.
Dock, avigsidan är väl att många drar sig för att delta eller gå in med ett enkelt, men välmenande inlägg. Här Batting tror jag att vi är överens. Den som ger sig in i leken får leken tåla, men nu är det Göcke och Daniel som bestämmer så det är nog bara att snällt följa reglerna.
Batting gå in på min tråd och dra några regler som skulle kunna förbättra sidan du måste väl ha tänkt en hel del på detta?
Vid sidan av, vart tog Moski vägen har han blivit ihjälbiten av alla myggor upp i renbeteslandet månne?
Nja enligt Daniel så skall vi inte ta reglerna så där bokstavligt som tydligen Göcke gjort. Så då är det ju inte oss han skall ge en uppsträckning. Leif kan ju kanske också bli lite mindre ordningsman.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem