Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Hum

Hum

Efter att ha läst igenom forumsreglerna så ställer jag mig klart tveksam till om man verkligen kan föra en diskussion under rubriken "Diskutera". Hur skall det gå till? Man kan väl egentligen bara besvara inlägg med ja, eller nej? Och vill man angripa ämnet från en annan infalsvinkel så skall man starta en ny tråd som också bara kan besvaras med ja, nej, eller möjligen, vet ej. Någon som tycker att det låter som en intressant diskussion? Nu kan ni svara ja, nej eller vet ej!
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: «1 2

Batting, som jag skrev i en annan tråd som du också är i har du nu till slut hört av dig per mail och som jag skrev så är det inte det smidigaste att diskutera med dig i forumet då allt sprids ut lite överallt som du kanske nu ser i efterhand. Kom med lite konstruktiv kritik till forumet så som Putte Gunn skrev det är ju en bra idé!

Sen hörs vi per mail framöver tack! Har lite svårt att följa alla dina inlägg i alla trådar. Så om du har något till mig är det bäst om du mailar mig direkt.

Nu måste jag till sängs så sov gott alla och tänk positivt och ge mig och IS forum en chans!

Mvh Daniel
Batting, hur man tolkar forumsreglerna och hur jag ska lyckas förklara hur de ska följas exakt är ju omöjligt att göra. Det finns ju oändligt många varianter och synvinklar som jag omöjligt kan förutse och sätta en regler för. Snälla förstå att jag inte kan förklara allt exakt utan ber er med respekt ta till ert sunda förnuft för att hålla en god stämning till schyssta regler. Kan du förstå det och helt enkelt ställa in dig till det???

Mvh Daniel
Kommer det här att nånsin ta slut?
Annons
Jodå, du behöver bara säga till en viss paragrafryttare. God natt Daniel

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem