Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Snoppfälla..

Snoppfälla..

Årets nobelpristagare? hehe..

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,692339,00.html
Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Verkar onekligen ganska smärtsamt, men det är väl meningen oxå... Jag vet inte... Jag hatar verkligen våldtäktsmän, & önskar dem inget gott. Men tänk om elaka kvinnor använder den där grejen i annat syfte, jag menar man kan väl "gömma" den där den ska vara, säga ja till nå'n stackars karl som man inte gillar, & vips! så sitter den fast på hans ädlare delar, utan att han har gjort nå't för att förtjäna det...
Nä, tyvärr, jag tycker inte det blir nå't Nobelpris för den mojängen. Linda
tycker nog det var en av dom bästa uppfinningar jag hört talas om.
Linda - Jag tror inte att någon skulle utsätta sig själv för att bli kysst, smekt etc enbart för att fästa en sån där grej på en man.
Urban
njae... Alltså, jag vill inte gärna baktala mitt eget kön, men jodå, tyvärr finns det nog en del kvinnor som skulle kunna göra nå't så'nt. Precis som det finns våldtäktsmän som gör taskiga saker mot kvinnor så finns det oxå kvinnor som gör hemska saker mot män, tro mig!
Annons
som tex kvinnor som anmäler män för våltäkter som aldrig ägt rum.
just ja det har funnits en annan prototyp av en annordning som åxå fördes upp men som hade typ ett rakbladsliknande blad på sig som klöv ollonet men den kom aldrig i produktion vad jag vet.
Linda:

Spela roll, det finns knivar också, och de är till för bra saker men kan användas fel.
...jaha, nä men då är det väl en jättebra uppfinning då... Linda
Intressant att den enda som är emot det hittills är kvinna...

Själv tror jag att den kan vara bra i Sydafrika-men då borde även spädbarn ha en-barnvåldtäkter är ruggigt vanliga där.

Det går ju att få väldtäktsmän att sluta med sitt beteende på annat sätt-terapi är ju en sak som funkar bra här i Sverige.

Sen är ju Linda rätt ute när hon pratar om att den kan användas på fel sätt-i en annan tråd talar jag om en bok som heter "Kathy Knight"-alla män borde läsa den och sen fundera på vilka konsekvenser ett förhållande kan få...
Vad jag förstår så måste våldtäkten fullbordas för att den där mojängen ska fungera? På vilket sätt är den då ett skydd?
Har jag missat nåt?

Finns det nån on/off knapp på den här saken? vem ska annars använda den? Det finns väl inte nån som vet om dom ska bli våldtagna.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem