Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Bästa Mobiltelefonen?

Bästa Mobiltelefonen?

Hej, är i köpsvängen och har tänkt att invistera i en ny mobiltelefon. Undrar därför om ni har några tips på vad man ska köpa? Motivera gärna varför. Viktiga funktioner är sms, bluetooth, kalender och ev. mp3.
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: 1 2 Nästa »

Mitt förslag....

SE 700i ! ! !

Har funnits ett tag nu, men enligt mig fortfarande den bästa luren på marknaden!

// M
SE K750 eller W800i
är mitt förslag till det hela kolla in dem på www.sonyericsson.se
Har lekt med båda och gillar dem. (jobbar på ett företag som säljer mobiler)
just ja sedan är smaken som baken, delad, så alla gillar olika lurar.
Annons
Finns bara en mobiltelefon på marknaden som är värd namnet just nu Ericsson 750i,den har allt superkamera mp3 radio, u name it,allt.svårt för övriga märken på marknaden att knäcka denna modell.
Får nog hålla med ovanstånde talare.

SE 750i, är en bra telefon, bra ljud, hyfsad batteritid, RDS-radion funkar bra, mp3 spelaren använder jag inte med den finns ju iaf.
Kameran som det görs så mycket reklam för är en väldigt bra kamera för att vara en som sitter i en telefon, men den är ju ingenting mot en riktig digetalkamera.

Det ända som är lite tråkigt är matt man bytt bottenkontakten till en ny variant från o med 750i. SE o E har ju varit väldigt duktiga på att ha samma laddare länge annars.

Som sagt, prisvärd, jag har haft min sen april (nåja e inne på den andra nu då jag dränkte den första för nån månad sen). Rekomenderas !
/B
Jag tycker absolut du skall införskaffa en SE 750i.

Den bästa jag haft och förutom en bra mobilkamera så är det inget fel på mp3 spelaren heller.
Hur mycket man kan lagra är ju avhängigt instickskortet men vill
du ha den som en mp3 spelare också så bör du uppgradera minneskortet som följer med till ett betydligt större.
GSM : Sonyericsson 750i
G3 : Z800i eller vad jag har K600i vodafone ab
Vodafone om du har inte teckning G3 byter GSM nätet
Ja jag måste hålla med ovanstående...SE K750 i är den allra bästa telefonen nu.
Fattar inte det här egentligen med mobiler, jag trodde i min enfald att man skulle kunna vara ute med dom, som det nu är, så räcker det ju om det börjar regna o man inte har den inplastad så går den sönder Finns ju egenligen bara "hajfenan" som gör skälet av att vara en mobil telefon, dom andra är ju mer som handdator med ring funktion
Ingen som gåttöver till 3G? Jag är hur nöjd som helst med min LG 8380. Har haft telefon sen dom vägde sisådär 20 kg.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem