Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Bästa Mobiltelefonen?

Bästa Mobiltelefonen?

Hej, är i köpsvängen och har tänkt att invistera i en ny mobiltelefon. Undrar därför om ni har några tips på vad man ska köpa? Motivera gärna varför. Viktiga funktioner är sms, bluetooth, kalender och ev. mp3.
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

Jag tänker skaffa ny mobil och det blir med säkerhet en W800i. Det är samma telefon som K750i men med den skillnaden att den förstnämnda innehåller en Walkman musikspelare. Jag vill ha en bra kameratelefon och MP3-spelare.
W800i är en mycket bra lur, vilket även K750i är. Men W800i har en del extra finesser, och en av dessa finesser, är den extra knappen som gör att du kan stänga av telefonen så att du, om du inte vill bli uppringd eller störd, när du lyssnar på dina mp3:or.
Hej..

mogge>> vad finns det fler för extra funktioner... funderar just mellan dessa två telefoner nämligen...

Mvh Johan
Annons
nu byter jag tråd här.
Jag vill ha en enkel mobil med kamera, musik klarar jag mig utan. Har ett teliaabonnemang som jag är nöjd med. Har bara kört med Ericssontelefoner. Var gång man läser reklambladen får man ju nojan.
Vilken rekommenderas? eller är det risk för lika många förslag som svar?
gamlan
Johan

Se svaren från Barbro och Rob

Lcd-TV eller Plasma-TV, vad är skillnaden? Jag tänkte köpa en 42-tum´s tv, men vet inte vad som är att föredra.
Lasse F
Vad har det med denna tråd "Bästa Mobiltelefonen?" att göra?

W800i eller P910i kanon
Har haft Nokia, Ericsson och Sony/ericsson genom åren utan att ha haft några större problem. Skaffade nu för en månad sedan en ny 3G-telefon.........en Samsung SGH-Z300 fö. världens minsta 3G och jag är helnöjd.
Har nokia 6310 i, funkar perfekt när man skall länka med den inbyggda telefonen i BMW:n...

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem