Torsdag 16 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Hackande Digital TV

Hackande Digital TV

Nu är det bara digital Tv på Gotland, i Aktuelt visade de hur bra det är, hackande bild och ljud från en reporter på plats.
Är det de som alla ville ha?
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Jag har kört dig i ett tag nu. Funkar bra med bara aktiv inomhusantenn. Bättre bild. Men köp ny TV med inbyggd dig mottagare.
Hej!

Det är ganska lustigt det jag läste i Aftonbladet att det inte finns täckning överallt och att en familj var så fatttig att dom hade råd med hus men var tvugna att köpa begagnad digitalbox...

Johan x
Din fråga svårt telecom ska väga.
idag stängde i gotland analoga och digitala biten kommer
slutföra idag och undernatten. det är så en satalit i rumden har
är inte efekt signal.

Vad jag ser min skärm nu astra och netri satalite är inte korekt än överföra bild och ljudet. men jag ska meddela england dem pratar med USA m.m
Annons
Johan
Elizabeth Gummesson ifrån tv4 ombud
hon är säker löser sig under natten!
Gösta:

Har jag uppfattat saken rätt att du skall meddela England och att dom i sin tur kontaktar USA, du måste ha skapliga kontakter.
johann x:
Ditt problem beror på våra korkade sossar till politiker som enbart vill tjäna in pengar på allting. Att släppa digital-TV i ett sådant här tidigt skede, innan det ens riktigt är färdigutvecklat tyder på ekonomisk girighet.
Digital-TV borde ha mycket längre tid på sig för utveckling än vad den faktist har fått.
Fördelarna är få för oss vanliga konsumenter i detta sammanhang.
Det innebär bara ekonomiska förluster. Vi får betala mer för något som vi redan har.
Vissa kan över huvud taget inte använda digital-TV i dagsläget. Jag hoppas att detta kommer att slå riktigt hårt mot sossarna nästa val. Det förtjänar dom verkligen.. ;)
Hehe,Gösta han är forumets "Bagdad Bob" han är cool han
Christer signalen styrkan räcker inte.
våra signaler ifrån england. det är så...
Fajjer när skall börja någonstans?
du skall vara glad du har comhem
"men jag ska meddela england dem pratar med USA m.m"

Skönt att nån tar saken i egna händer

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem