Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Ang. templates

Ang. templates

Nytt inlägg från Datordelen...

Jo Göcke, jag förstår vad du menar, och det har inte med att göra "hur jag vill ha det" som du generaliserar lite för lätt.

Men att klistra in länkar är inte något konstruktivt, det är inget svårt. Då skulle man ju på varje fråga här på forumet bara skriva "sök på google", "sök på altavista", "kolla alla de...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3 Nästa »

lb vilken tjat om det.
har du inte råd med går ett kurs kan du ge upp göra hemsidor.
flesta sidor är förbjudet att Kopiera.. tänkt på upphovrätt
gosta, jag undrar vilken verklighet du lever i ibland.
Helt obegripliga svar/kommentarer/inlägg.
Tråkigt, för du "verkar" besitta en hel del kunskap som kan vara till nytta, om du bara tar dig tid att läsa vad det står i trådarna.
lb jag gör nytta och hör ochg ser vad händer
Du besitta själv och tror löser själv egen hand går inte,,
var inte otrevligt.
om du skall lära dig temp lär dig först html sen kan du köra tempmallar
Annons
Jag är ledsen gosta/gösta, men jag har svårt att följa dina resonnemang, jag vill inte kommentera något av det du skriver för jag förstår inte ett ord.
Det kan vara så att jag missuppfattar dig omedvetet, men i såna fall snälla du, skriv tydligare för icke-läskunniga som mig.
Hejsan!

Ib:

Snälla..lyssna nu på mig..det finns INGET gratis ställe på nätet där du kan lära dig templates!!!

Ta en kurs iställlet!!!

OK????

Slutdiskuterat!!!
Hejsan igen!

Detta e de bästa jag kan erbjuda!!!

http://www.mainland.se/index.htm
Hejsan!

Jag hittade denna info men..

Dreamweaver templates är ett kraftfullt verktyg när du ska skapa och uppdatera webbplatser med många sidor.
Templates fungerar som en mall från vilken du kan skapa flera sidor som är exakta kopior, samtidigt som du bestämmer vilka regioner i kopian som ska kunna uppdateras eller inte.
Templates sparar dig enormt mycket tid och arbete och gör uppdatering av sidor till en lek.

Men det kräver kunskaper o hemsideprogrammering ok?

Ha en bra dag!
Bubben... du skriver på fel inlägg. Det här inlägget handlar om att man ska läsa vad ett inlägg handlar om innan man skriver.
Det har du misslyckats kapitalt med, Glsta eller vad han heter med.
Eller rättare sagt lyckats med... du bevisar vad jag skrivit innan på detta inlägg stämmer.
Så vill du kommentera något läs igenom ett inlägg innan du skriver.
Det är mitt tips, så nu slipper du gå på en kurs om det.
Hade du dessutom läst på det ursprungliga inlägget så hade du inte skrivit detta du skrev nu. Då hade du vetat bättre.
Glömde ju...
Tack för hjälpen
Mvh lb
Hejsan!

Men..jag trodde du ville lära dig hur man gör templates eller missförstog jag det????

Och då är det enda sättet att gå en kurs!

Ciao!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem