Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Com Hem?

Com Hem?

Jag hör allt för ofta hur Com Hem anklagas för att vara en så pass dålig leverantör av internet. Att man genast skall skaffa BBB istället som är så pass mycket (bättre)?
Det är bara rent tomprat. Det dåliga rykte som Com Hem har fått förtjänar dom verkligen inte.
Com Hem har över hela Sverige väldigt stabila servrar. Jag vet inte en kotte som som använder Com Hem som inte har en stabil lina på k...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: «1 2 3 Nästa »

upp med bevis då. kan du bind sätta dig en grej då?
hur jag än försöker och läser om och om igen,använt synonymordboken,ja försökt med allt så kan jag för allt i världen inte fatta vad Gozta skriver driver du med oss gösta?så där illa kan väl ingen ändå använda det svenska språket,va?om så är fallet,snälla för din egen och alla andras skull,anmäl dej till SFIs nybörjarkurs i svenska för bövelen du pratar ju lakbänges
VEM FÅR MEST KLAGOMÅL HOS KOMSUMENTVERKET ??
Annons
Kan det vara Gösta?
Telia Sonera?
moski har inte tid. och gå dit själv..
har massa jobb måste göra
Hej. Visst har Comhem fått mycket skit, viss obefogad och viss stämmer säkert. Har precis flyttat från ett Comhem-hus där det mesta funkade finfint till ett BBB-hus med 10mbit-lina och allt funkar lika bra här. Känner ibland att bolagen gör det de kan men att ibland ligger pucken hos fasighetsägaren och förvaltaren, det är inte alltid som de båda strävar åt samma håll. Tror dock att generellt ger de samma produkt och ibland har man otur när det gäller tillförlitligheten, själv prioriterar jag en bra kundservice, priskonkurrens och tillförlitlighet, vilket jag finner att BBB i mitt hus uppfyller.
RÄTT SVAR TILL (VEM FÅR MEST KLAGOMÅL HOS KOMSUMENTVERKET ??)

1. BREDBANDSBOLAGET
Tycker Comhem är ganska bra jag.
Den här tråden skapade jag inte igår om man säger så!

Kul att se gamla namn som gozta, Arthur Dent m.m.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem