Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Anti pirat byrån

Anti pirat byrån

Nu har dom lyckas igen
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Fajjer:

Jag vet inte..Jag tror det står om det på freenets hemsida men har inte orkat läsa igenom det..

Detta är vad jag hittade men det är inte riktigt allt..

What is Freenet?
Freenet is free software which lets you publish and obtain information on the Internet without fear of censorship. To achieve this freedom, the network is entirely decentralized and publishers and consumers of information are anonymous. Without anonymity there can never be true freedom of speech, and without decentralization the network will be vulnerable to attack.
Communications by Freenet nodes are encrypted and are "routed-through" other nodes to make it extremely difficult to determine who is requesting the information and what its content is.

Jag tror att bitcomet är säker för då laddar man ner en fil så kallat Torrent fil

Torrent filer laddar du ner på www.thepiratebay.org
Fajjer DarkNet är laggigt men det är åxå enda stället du är skyddad på finns inget annat ställe där ditt ip alldrig syns eller där trafiken är krypterad från nod till nod.
Annons
Hur funkar darknet då?
kan någon tala om för mej hur någon kan använda min muspekare när jag är ute på internet eller windows?????????
http://en.wikipedia.org/wiki/Darknet där har du lite svar på dina frågor Bubben och länkar till massa andra saker som rör ämnet. Sedan vill du ha tekniska detaljer så är rådet att googla efter RFC:n för de olika protokollen.

Mats ja du har installerat programvara på din dator för det eller om någon annan suttit vid din dator nyligen så har den kanske gjort det.
Bittorrent är nog mer säker än Dc eller kaaza..
Du laddar då inte hem filen från en person utan tar lite här och där. Det finns massor av program men bitcomet 0.59 är bra.
När du installerat så är det bara gå till thepiratebay.org och ladda ner. Programmet startar automatiskt när du trycker på "download".
När kasettbandspelarna kom - bävade musikindustrin
Nu tappar vi alla inkomster.
När videobandspelarna kom bävade filmindustrin.
Nu blir vi ruinerade.
Så blev det ju inte - som vi alla vet.
Kära Musik o Filmmakare
Vi klarar oss inte utan er - men ni måste hänga med i den digitala tiden.
Att betala 175 kronor för en CD-skiva när det kanske är max 2-3 låtar som man vill ha - så dum är inte jag i alla fall.
Så - jag laddar hem dom låtar jag gillar och vill ha.
Jag skulle gärna betala en femma för att ladda hem en låt jag vill ha.
Eller en femtiolapp för en bra film.
Film o Musikindustrin - DAGS ATT VAKNA
Svanen - kröp ut 1947

DC på reggade privhubbar samt FTP .. klockrent. Laddar hem alla nya filmer och teveserier samma dag som de släpps.

http://www.vcdquality.com/
Los Lovos
haha, på thepiratebay.org kan du ladda ner en eller två veckor före

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem