Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Dom betala mina BÖTER

Dom betala mina BÖTER

Såg ett inlägg här om någon som betala andras fortkörningsböter och testa det.
Åkte på 1200:- i böter och skicka in de till dontworry.se som dom heter. Och de funka!!!
Tack till dig som lämna inlägget här.
Någon som vet om man kan skaffa en liknande om man blir av med körkortet
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: 1 2 Nästa »

Dåligt, efter 3 böter avregistreras man...
men jag har tjänat upp till 4800:- på de 339:- jag satte in
Det kostar ingenting om man håller hastighetsgränserna.
Annons
Håller med Fajjer, den dagen man kört för fort och inte hann bromsa för ett barn som springer över gatan, då ångrar man nog att man varit vårdslös.
Jocke ! !
Jag undrar om du har körkort . . .
Du verkar vara alltför omogen att släppas ut i trafiken.
Vad tycker du om fortkörningskameror som sätts upp i västsverige nu ? Tyst - jag vet vad du tycker.
Riv ned dom - spraya linserna på dom . .
Dom är faktiskt uppsatta för att rädda liv i trafiken.
Tänk på det du Jocke - när du skriver teoriprovet för körkortet.
Jocke, jag tycker du ska börja med Formel 1 ! Där kan du köre fort som f-n och om du kör ihjäl dig e de ingen som gråter för de.
Fattar int att det ska vare så svårt att hålla hastighet! Finns ju farthållare på nyere biler idag.
Om någe kör ihjäl en människa för att han e för kåt på gaspedalen ska han ha minst livstid!!
Vill bara klargöra att de inte är frifart för att man har en sån här försäkring. Kör jag mer än 30km/h för fort så gäller den inte.
Hur många av er med spydiga komentarer har kört bil å pratat i mobilen utan öronsnäcka. De kallar jag för riktig idioti. Utomlands är det redan dryga böter för sånt.
Hur många av er har inte kört minst 10km/h för fort bara de kostar nästan 1000:-
Men jag ville bara tacka den personen som gav mig tipset om denna försäkring, han har räddat min ekeonomi nu när man behöver dom till julklappar och liknande.
Tusen Tack Igen
Jag tycker inte man förtjänar att komma undan böter om man varit vårdslös i trafiken. Och du har rätt om mobiltelefoner, det borde införas böter för att prata i dem också medan man kör.

God Jul på dig Jocke, hoppas att du i alla fall har vett att inte sätta dig bakom ratten när du druckit din glögg.
Fri fart säger jag bara :)
Jag håller med Wicked helt och hållet!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem