Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Firefox - idiotwebbläsare

Firefox - idiotwebbläsare

Godkväll!
Arbetar som omvärldsbevakare och efter lite tjöt så installerade jag firefox eftersom det skulle vara så himla bra browser.

Följande händer...alla mina internet-genvägar i mina mappar som jag skall leverera till kunder slås ut och blir vanliga "anonyma" ikoner som inte leder nogon vart när man klickar på dem, Datorn frågar inte ens vilket program jag vill öppna dem med?

Jag har tagit bort firefox nu och återställt datorn men det slutar antagligen med att jag får göra om hela djäkla sökhistorien igen..

Är det någon skärpt programmerare eller annan expert där ute som kan förklara detta?

Mvh

/Åke
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: «1 2

hästlängder menar jag å inge annat
Det finns ingen anledning att byta browser Åke. Det är som att byta TV. Fortfarande samma skitpogram som sänds. Har du Firefox, Internet Explorer eller någon annan välkänd browser så behåll den.

Hävdandet av Firefoxs förträfflighet är förresten bara vänstergnäll och kan filtreras bort utan betänklighet.

Liquidchild: Testa att gå in på en hemsida med transparanta PNG-filer, Så får du se hur bra Internet Explorer är.
Annons
priest png transparanta vilken bra?
PNG kan ju ändra om man skall ändra backgrund..
Vi är olika personer flesta funkar inte Firefox
jag har testa det.

Opera skall man ha

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem