Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Anna Lindh har avlidit

Anna Lindh har avlidit

Skickar mina tankar till hennes familj och barn.
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: 1 2 Nästa »

detsamma som piteå, samt att våldet och alla djäkla knivar i samhället måste tas itu med!


vad är det som händer i vårat samhälle? mina tankar till Anna L indhs familj.
Var finns den moral som jag växte upp med, den omtanke och respekt mot medmänniskor jag fick lära mig. Vi måste få tillbaka detta. Mina tankar är hos dig idag, Anna, och din familj.
Annons
Jag med. det är så sorgligt.. Anna Lindh var verkligen så bra! Varför ska detta hända? Mitt i stan och förövaren springer fri ändå.
Hur kan något sånt här hända. Skickar även jag mina tankar främst till hennes barn och familj. Anna var en väldigt fin människa.
Jag trodde aldrig något sådant skulle hända igen i ett demokratiskt land som Sverige. Jag är fullständigt bedrövad. Hon var så entuiasmerande, en enorm förlust för Sverige. Mina kondoleanser till hennes barn, familj, nära och kära.
Anna var vårt ansikte utåt och enormt uppskattad utomlands. Jag hoppas att inte mördaren lyckas och få oss att bli ett mer slutet land. Jag tänker på dig idag Anna, dina två barn som mist sin mamma, och din man som mist sin fru.
Sorg....djup sorg, tankarna går till hennes familj 2 barn som blivit utan sin mamma...det känns så ofattbart här i trygga Sverige...
Ett brott mot hela demokratin..
Hela Sveriga har stannat lamslaget av sorg och ilska jag ser ut genom fönstret, ser flaggor vajja på halvstång
En klump i bröstet...och tårar i ögonen..

Anna vi är många som har dig som en förebild, ambitös och mycket kunnig, folklig politiker med ett stort hjärta
Anna Lindh, vår främst politiker, vårt ansikte utåt och vår själklara framtida ledare. Hur kunde det hända? Jag går något förvirrad och bestört ut med hunden på morgonen. Överallt i Gottsunda Uppsala skriker Emu propagandan ut sitt buskap, ett budskap som får magen att vrida sig:
"En EU-parlamentariker tjänar 80000kr, utan skatt"
"Slå överheten på käften" (bild på Carl Bildt och Anna Lindh) /Kpmlr
i den tonen fortsätter det hela promenaden med uppviglande slagord som överklass, elit, revolt och våld. Allt prydligt undertecknat ömsom Kpmlr ömsom Kpr. Jag mår illa.

Är detta vad vi menar med fritt samhälle? Ska uppviglande hets tillåtas medans vi lydigt tiger våra politiker till döds i en absurd frihets namn? Jag hoppas inte det. Missförstå mig inte, jag vill inte utse syndabockar. Men politikermorden i Sverige måste få ett slut. Vila i frid Anna Lindh.
Vill skänka en tanke på Annas familj,tänker på er!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem