Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Smaken är som baken - delad.

Smaken är som baken - delad.

En del här på IS tycker att Kat's inlägg suger och att hon förstör och borde sparkas ut, en del tycker att de är briljanta och att hon är en tillgång, troligen tycker de flesta någonting mittemellan.

Precis så är det även med mina inlägg, med dina inlägg och de flesta andras. Alla kan inte gilla allt som skrivs, men jag kan aldrig förstå mig på folk som direkt kräver att saker här som inte överensstämmer med deras smak ska försvinna. Att folk med åsikter andras än deras ska förbjudas skriva på forumet och "sparkas ut".

Om man inte kan samsas om en startsida på Internet, hur kan man då samsas i livet i övrigt?
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: «1 2

ZACKO

inte alls!
forumet är fortfarande briljant och inspirerande. (dumma dig)
- ironi

mvh//barnslig mössa
Ja, smaken är som baken... m0zQit0z
Vill bara klargöra att mitt nick Kat inte är samma person som den som har nicket Katarina som jag sett har skrivit härinne tidigare. Jag heter dock Katarina i verkligeheten också och vi båda har ett språkbruk som liknar varandras det lilla jag sett.
Men den 29 november var första gången jag skrev nåt härinne.
Får en känsla av att många tror att det är samma skribent, eller?
Annons
Kat:
Jag har inget att invända mot dig, tvärtom. Jag tycker du är rak & ärlig i dina synpunkter. Vad jag däremot vänder mig emot är alla gnällspikar... precis vad Los Lovos antyder. Gillar jag inte en tråd lägger jag mig heller inte i debatten, eller börjar kasta paj. ”Ett pinsamt dilemma” var just en sådan tråd som jag avstod från att kommentera. Det borde fler göra, än att ge sig in och trissa upp stämningen, och sen börja klaga!

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem