Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Microsoft Outlook svarar inte

Microsoft Outlook svarar inte

Outlooken fastnar på ett inkommande brev från: Mailer Daemon@ws6-4.us4.outblaze...... failure notise det är på 10MB.
Det verkar för stort så den bara tuggar eller? Men jag kommer inte åt att ta bort den för som sagt programmet svarar inte!
Finns det något tricks för att komma igång igen?
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2

rob = ok men är inte intesserad av produkterna men de e upp till var å en å annvända va man vill

janne = se nu till att du har ett annat virusprogram att jobba med
panda är bra men tung jobbat men även här är de upp till var å en att ha vad man vill (tjatigt ) å lycka till å visst är detta forum suveränt att få hjälp på
ha de på er allihopa å tat lungt nu innan å under julen tar själv nu jul ledigt vi höres under 2006 halloj
Janne har du stoppa panda helt på tjänster?`
prova köra ms outlook?

avinstallera hela ms office paket och installera om igen.
sen testar du det om det funkar bättre och starta panda ochså
Gösta
Jag stoppade Pandan helt och fick stänga ner outlooken och starta den igen, då tankade den hem "tokfilen" ochj resterande e-post, men sen satte jag på pandan...igen och då gick det inte att ta bort "tokfilen" utan jag fick stänga av Pandan igen och starta om outlooken en än gång, först då fick jag bort "tokfilen".
Nu är Pandan igång som vanligt och allt fungerar perfekt igen.
Visst, det är väl känt att Pandan är "en tung historia" men den har skött sig alldeles utomordentligt annars och den enda som jag hört kan konkurera är Norton, eller?
Peter: Pandan är betald till 2008...så det är bara att gnugga på.

Nu är det samt lite i mellandagarna innan 2006!!

Ha en god jul allesammans och njut av helgdagarna
Annons
Vilken version av Panda är det du har?
Panda platinum 2005 internet security (9.02.01)
whit truprevent

Ok, då kan jag inte hjälpa dig. Jag hade tidigare liknande problem med tidigare versioner av Panda, men nu funkar det perfekt.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem