Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Sharon

Sharon

Hmm?

Sharon har hjärnblödning..Avlider väl snart..

Arafat borta, Saddam borta, Ledaren för Hamas borta..

Nu saknas bara att George W Bush försvinner också så "kanske" det blir fred?

Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

Jag tycker som sagt var att den där strandremsan fått allt för stor uppmärksamhet.
jag hoppas att shinuj får bättre ställning nu, för arbetarpartiets inrikesekonomiska politik är fruktansvärt urusel.
Arik var på god väg och jag tor att hans tillstånd gjort ännu ett avbrott i rätt riktning även tycker jag att det är märkvärt att man inte kritiserar Irans president...

Intressant att man är föremål för debatt.
Livserfaren? Ja, kanske... Läst, studerat, rest, håller på att uppfostra två barn, ett tredje på väg. Screenar varje dag internationella media, och körde redan i gymnasiet igenom en bra bit av den politiskt-historiska litteraturen.
Ett liv vid George Bush's ändalykt, nä haha den var bra, men stämmer knappast. Jag är inte alls en Bush-lover, jag har inget gemensamt med honom och hans högreligiösa värderingar, hans försvar för vapenlagar och dödsstraff, hans skattepolitik.
Men klÄmkäck, jag har ju märkt at den kroppsdelen på något sätt är tematisk i dina framställningar.

Om mina inlägg är innehållsmässigt av låg kvalitet kan jag ju inte kommentera själv. Men även om så vore fallet är det uppenbart att jag väcker tankar och reaktioner hos andra. Och jag tycker mig ha noterat att många faktiskt skickar en hälsning där man gillar mina inlägg.

Att jag skulle förfölja dig i olika trådar är det mest komiska jag hört på länge. Jag tycker det verkar tvärt om. Var jag än gör inlägg dyker du upp och säger åt mig att jag ska lägga ner och liknande goda råd.

Nä nu slutar jag tala om mig själv. Vill helst diskutera sakfrågor. Men det blir nog inte i kväll.


Annons
Wicked:
Om nu klÄmkäck tycker att Ramons texter är innehållslösa, får han väl komma med innehållsfulla texter själv, men det har jag inte sett att han gjort. Han bara kommenterar! Denna tråd är inte den första han kommenterar. ” Att så mycket text kan vara så innehållslöst” skrev han i ”USA bjuder upp till dans”. Varför engagerar sig i något man inte är intresserad av?... eller för att citeran honom själv "jag vill vältra mig i allt"... alltså förstöra diskussionen eftersom han inte har något att tillföra!!!
Om du mer än skummar lite kan du läsa mer ingående inlägg gjorda av klÄmkäck i "USA bjuder upp..." och även i tråden om Harold Pinter Zacko.
Hmm?

Efter att tittat lite på nyheterna har jag funnit att arbetarpartiet verkar vara bästa lösningen för palestina just nu..
Wicked:
Jo, du har rätt! Jag läste inte tillräckligt noga.

klÄmkäck, jag sträcker fram en ursäktande hand!
Ja, det ska bli intressant vartåt det barkar nu Bubben. Men den största vinsten för fred på Västbanken och Gaza hade varit om FN hade fått ingripa. Bubben, visste du att varje gång FN försökt agera i frågan har USA lagt sitt veto mot att FN ska få göra fördömmanden av Israel? Israel är ett land som har kärnvapen mot ickespridningsavtalet NPT så vi får hoppas att näste ledare blir en fredsälskande och mild man.
Fel - Bubben
Fred blir det först när vår planet är muslimfri
Zacko

*skak-skak*

=)

Ja, jag har faktiskt gjort mitt bästa att diskutera med USA-Ramon men det är som att hälla vatten på en gås.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem