Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Rolig historia.

Rolig historia.

Det var två äldre herrar som träffades. Den ena herrn hade bytt bil och den andra frågade vad det var för märke. Den första svarade - det är en Mazda, den andra mannen gick runt och tittade och sa sen - det där är ingen Mazda, det är en Mitsubishi! Då svarade bilägaren, -kan du säga som har alla tänder kvar i munnen.
Antal svar på detta inlägg: 35
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Ha,ha den var kul. Här kommer en till.
Det var mannen som alltid hade sin papegoja på axlen, varje morgon när han var på toa och rakade sig skrek papegojan- du skär dig om o om igen, en morgon blev mannen så trött på papegojan att han slängde ner den i toastolen o small ner locket o gick ut. När hans gumma gick in o satte sig för att göra sina behov hörde hon en röst från toan som sa- vad sa jag du skar dig.
Skolfröken till lille Erik:
- Kan du säga tio djur som bor på Grönland?
- Nio isbjörnar och en valross.
En kille kom in på en bar, beställde en öl och satte sig vid ett bord. Sen började han tala:
Fffffförbbbbannnaddde ttteeellllia, sa han.
Detta upprepade han ett tiotal gånger, samma mening.
Då blev bartendern nyfiken, gick fram till killen och frågade:
- Varför sitter du här och säger förbannade Telia hela tiden?
- Jjjo, sa killen. Jjjaagg rrrriinnngddde tttttill tttteliiia ii ddag - o-o-o ffffrågggade hhur mmyckket dddet kkkkossstar attt rrringga tttill aaammeeriikkka? Då sssäggger ddddom dddjävvvlarrnna aaaatt fffför ddddig bbblir dddet nnnog bibibillliggarre aaat fflygga!
Annons
Zacko!

Vill du vänligen maila till mig.Har lite saker bakom kulissen att
ventilera.
- Vad får man om man clonar en pirat?
- En piratkopia!
Ha, den var gammal!
Ok, då
- Har din syster hämtat sig från chocken sedan hennes man rymde till Amerika?
- Jodå, nu är hon mycket lugnare, men i början var hon alldels vild av glädje.
hehe, bra historer

Vad är en groda utan ben ?
svar: Hopplös

En tjej : Vad är det ör något?
Expediten : Barnunderkläder!
Tjejen : Hjälp dom ! Dom Kanske kvävs!!

Barn Under Kläder..
Ett medelålders par från norra usa längtade en kall vinter till värmen o bestämde sig för att åka till Florida och bo på hotellet där de tillbringade bröllopsnatten tjugo år tidigare.
Mannen hade längre ledighet o åkte ner en dag i förväg. När han checkade in upptäckte han att hotellrummet hade dator så han beslutade att skicka ett mail till hustrun. Han missade dock en bokstav i namnet. Mailet hamnade hos en prästänka i Houston som just hade kommit hem från makens begravning, o som skulle kolla om det kommit e-post med kondoleanser från släkt o vänner. Sonen fann henne avsvimmad vid datoen o läste på skärmen:Till min älskade hustru. Rubrik:Jag har kommit fram.
Jag vet att du är förvånad över att höra ifrån mig.De har datorer här numera o man tillåts skicka mail till sina nära o kära.Jag har just checkat in.Allt är förberett för din ankomst imorgon.Jag ser fram emot att träffa dig då.Hoppas din resa blir lika problemfri som min. PS.Det är verkligen hett här nere.
Micke, din andra hisroria var görbra.
Trikir, också bra.
tozza, jag har hört den förut men den är görbra varje gång man hör den!

Jag ska gräva lite i mina papper och se vad jag har, lite högt i tak får vi väl vara, eller??

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem