Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Rolig historia.

Rolig historia.

Det var två äldre herrar som träffades. Den ena herrn hade bytt bil och den andra frågade vad det var för märke. Den första svarade - det är en Mazda, den andra mannen gick runt och tittade och sa sen - det där är ingen Mazda, det är en Mitsubishi! Då svarade bilägaren, -kan du säga som har alla tänder kvar i munnen.
Antal svar på detta inlägg: 35
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Johansson vaknar morgonen efter den årliga kräftskivan med fötterna på huvudkudden. Han reflekterar sålunda:
"Här har jag legat hela natten och trott att jag har tandvärk, och så är det bara skorna som klämmer."

En till.

En kvinna hade en älskare medan gubben var på jobbet. En dag då hon var i säng med älskaren, hörde hon till sin stora skräck att gubben parkerade på garageuppfarten.

- Gode Gud, det är min man! Få på dig kläderna och hoppa ut genom fönstret! Han kommer hem tidigt idag!

- Jag kan inte hoppa ut genom fönstret säger älskaren i panik.
Det regnar där ute!

- Om min man hittar oss tillsammans här inne, kommer han att döda oss båda! Han har ett temperament som en lieman och en stor revolver! Regnet är det minsta av våra problem, ropar kvinnan förskräckt.

Älskaren glider ut ur sängen, griper sina kläder och hoppar ut från fönstret. Medan han börjar att springa nedför gatan i strilande regn, upptäcker han snabbt att han har hamnat mitt i det årliga maratonloppet.
Han är omgiven av minst 300 andra löpare. Älskaren gör sitt bästa för att springa i takt med de andra, men det är inte helt enkelt, i beaktning att han springer splitt naken med sina kläder under armen. En liten grupp joggare betraktar honom nyfiket innan de vågar sig upp till sidan av honom.

- Joggar du alltid naken?, frågar en av dem.

- Ja visst, svarar älskaren och försöker få ordning på andningen. Det ger en vidunderlig frihetskänsla att känna vinden mot hela kroppen.

En annan joggare frågar:

- Joggar du alltid med kläderna under armen?

- Ja visst, svarar älskaren flämtande.

- På det sättet kan jag klä på mig så snart loppet är över, sätta mig i bilen och pallra mig hem!

En tredje joggare vågar sig bort och frågar:

- Har du alltid kondom på dig när du joggar?

- Bara när det regnar.....
Dem var Joanna, här är en annan- Kannibalerna hade tillfångatagit en finne och gladde sig inför den kommande middagen. Kannibalerna läste i sin kokbok att finnar krävde minst fyra timmar i grytan och gjorde sig bäst med grönsaker. Sagt och gjort, efter fyra timmar togs locket av varpå finnen hoppade ur grytan och belåtet sa:
-Tusen tack för bastun, kan jag få låna en handduk?
Annons
Ja dom är hårdhudade finnarna!
Roliga historier!! Blä,blä.Jag gör mitt bästa för att skratta,men
då får jag nog ta till,starka medel.

Den enda som har lite finess,är Mickes,om Amerikaflykt,och
han är 15 år.(Införd 17:02)

Resterande är under all kritik,och jag skulle vara Göcke,evigt
tacksam,om han raderade hela tråden,förutom Mickes,och Zacko.

Jag är ledsen Joanna,men sanningen är grym ibland.

Läser gärna roliga saker,men tänk er för,innan ni skrider till
handling.
Jag tycker alla historier ovan är roliga och läser gärna fler. Några av de är grymt bra!
leiake som inte tycker någon av de är rolig, kan han kanske bidra med nåt ännu roligare?
Som tur det är, är smaken delad precis som baken.
Håller med Verona-86 fortsätt skriv.
Verona-86!

Jag skall fösöka,men riktigt roliga vitsar,med finess,är det inte så gott om.De flesta vitsar idag,kryper tyvärr,lite långt ner,och då
passar,dom inte på ett Forum som IS,som vill hålla en seriös
och familjär linje.Det finns gott om snusksidor,på Internet,så
det räcker.
leiake: Vad grinig du är då! Vad det inte du som skrev i tråden Huvudlöss "Bättre en tagg i baskern -än tio baggar på tasken"? Är den så rumsren då??
Om du tycker att det är över gränsen så skit i och läs tråden.



Joanna!

Jag har redan fått en fin vink om,mina ekivoga inlägg,så det är
inte som du tror,min grinighet,utan det är högre makter,som
på ett artigt sätt,bett mig ligga lågt.

Om du tittar på vissa profiler,så har dom knappt,slängt nappflaskan.Jag hoppas du,och alla andra,förstår vad jag menar.
Så skäll inte på mig,snälla snälla.Dessa sidor läses snart av
tusentals olika åldersgrupper.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem