Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Finnar eller ryssar i OS-final?

Finnar eller ryssar i OS-final?

Vilka vill ni ha som motståndare i finalen? Själv tycker jag att det känns som ryssarna vore en lätt match. Jag säger som sköningen Wikegård "Smackebonk"!!
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Man vill ju att Tre kronor ska vinna, därför kanske det sämre av lagen, men nog är det nåt särskilt med att vinna mot Finnarna
De svenska gubbarna kommer käka upp dem som brunch på söndag eftermiddag, vem det än blir!!
Då tycker jag att det ska bli finnarna. Jag unnar dom silver då vi får guld
Annons
Hoppas att det blir finland då blirdet kamp heja zäta(zätterberg
...jag som inte ens tycker hockey är kul såg kvällens match med stor förtjusning... Nu MÅSTE jag ju bara se finalen på söndag oxå!! Jag håller med svenkalle, vore schysst om Finland kunde få silvret nu när vi ska vinna.
Varför har det alltid sedan "curre" varit sånt ståhej om just Sverige mot Finland?
Bubben det började nog lite tidigare. Du får nog läsa lite i historieböckerna tror jag.
Men Finland vann väl först något "stort" sedan curre blev tränare för Finland..

Det var ju curre lindström som blev kallad landförrädare mm..

Jag menar nog att Finland en gång tillhörde Sverige. Efter delning har nog finnarna alltid försökt ge oss på nöten. Kolla bara finnkampen mm.
Som det ser ut nu så blir det Finland...Bra el dåligt ja det får tiden utvisa. Finnarna är alltid svårslagna men ryssarna har ett övertag över oss eftersom dem vann senast med 5-0. Heja kronorna dem är bäst

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem