Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Anna Sjödin - Likhet inför lagen

Anna Sjödin - Likhet inför lagen

Nu ska åklagaren äntligen väcka åtal!

Det förefaller vara en diger utredning med tanke på brottsmisstankarna. Att det i ett sådant fall hålls 20-25 vittnesförhör är mycket ovanligt för att inte säga skrämmande.
När jag arbetade som ordningsvakt för ett par år sedan och det blev en anmälan likannde den nu aktuella, så ledde det till ett förhör på plats och KANSKE ett kompletter...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

Alla är vi jämlika, bara att somliga är mer jämlika än andra...

Anna Sjödin, Laila Freivalds, Ingmar Reepalu, Mona Sahlin / krogbråk, tsunamiklanteri, åtalas för mutbrott, mäster-ekonom...
en verkligt gedigen samling präktiga S-nubbar vi gett förtroende att sitta i toppen för landet.

Suck, Gäsp, Puuh....e trött på dom...
Vi kan väl döpa om Sverige till Östtyskland jag har hört att det namnet är ledigt nu. Beskrivningen av styrelseskicket passar in till 100%.
Breeze inte för att jag vill rätta dig men Ilmar heter han.
Annons
varför inte döpaom detta land till minsk öst typ samma eller hur hahahaahahahahahahahahyahahahaahhahaha
En sak jag inte fattar varför inte dom gick därifrån när dom blev portade..?

Jag har blivit portad 10-tal ggr och det hjälper inte att tjafsa..det är bara dra till nästa ställe och nästa och nästa och försöka..så enkelt är det..4 av 10 brukar släppa in en i alla fall..hehe..

Ianna fall går man till nattöppna macken och köper folkisar och drar hem till älskade datorn..där man har några härliga filmer/spel man kan se på..

ja vet vi alla isare åker hem till bubben me nåra plattor bärs(köpt via internet hahahahahahaha) å super oss fulla på hb å tittar på film sen e allt frid å fröjd hahaahahahahahahaha
OBS
nu spårade ja ur men denna ide ploppade upp bara så där hahaha
Fjällkobonde:

Nu var ju du rolig, men Anna Sjödin kanske borde gjort så istället för att riskera fängelse..

tror ja de
men om man är en ofentlig person som hon så borde man ha lite vett i hjärnana eller tänker ja fel nu
bravo 20060409.

För SSU;s bästa bör ANNA ta en paus.

hälsningar bravo.
karre:

Jag håller med, det är skandal att utredningar av samma karaktär får HELT olika resurser beroende på inblandade personer.

Jag satt och tittade på en rättegång för ett tag sedan där en kille var åtalad för våld mot tjänsteman. Vakterna hade en version av händelseförloppet, killen hade en annan. Trots att killen hela tiden upprepade att det måste finnas övervakningskameror i tunnelbanan vars film skulle visa att han talade sanning och att vakterna ljög så blev han fälld. När jag sen frågade åklagaren varför man inte tittade på filmen från övervakningskamerorna så svarade han att man inte kan lägga ner så mycket pengar och resurser i utredningen av sådana här små fall.
Således kanske en oskyldig kille har fått en rejäl prick för att "man inte har resurser".

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem