Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Kungahuset

Kungahuset

Jag har sett att på såväl Aftonbladet som Expressen diskuterar man kungahusets vara eller inte vara.

Jag anser att det bästa och mest ekonomiska är att behålla vårt kungahus, som gör stor PR för vårt Sverige. Ett byte till republik skulle kosta åskillga MKR och inte ge ett skvatt i PR för Sverige.

Göran Persson som representant för Sverige? Nej tack.
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Aftonbladet är bara en skvallerblaska med tveksamt innehåll. Inte värd kallas seriös och inte värd att citeras.
Kungahuset är tycker jag en omodern instution som inte hör hemma i ett samhälle år 2006, det handlar inte om pengar utan om principer......men.....men enl alla oppinionsmätningar så vill svenska folket ha kungen kvar och då så ska han ju vara det för demokrati det ska vi ha.
Ganska enkelt eg.
Sen får ju var och en tycka vad han vill.
heja kunga huset
bara avundsjuka svenskar som bara tror på sig själva å ingen annan
hm undrar om persson inte gör samma sak men sämre man anitra sponsar me drickat så är allt frid å fröjd haHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA
Både Expressen och Aftonbladet la i morse upp krigsrubriker om att kungen smet från att betala. SvD tar sig i alla fall besväret att kolla med hovet. Nu, när jag läser AB igen har de tonat ner händelsen och betonar nu att han har betalat. Så var det inte i morse. Expressen har kvar sin version oim att "han smet".
Alltså, det är inte kungahuset som gör dålig reklam för Sverige. Det är Aftonbladet och Expressen som älskar att smutskasta både hovet och folk i allmänhet.
Annons
FRILLE
de har inge annat att göra änn att försöka få oss dumma läsare att tro på deras sk journalistik som jag som dig tycker är BOTTEN detta är bara att få så mycke läsare som möjligt å överglänsa varandra
så tro inte så mycke på vad de skriver för de har inge annat att göra
/ peter
Här har vi inte haft någon bra kung sedan Kristian den godes dagar
Jag hörde även samma historia på sveriges radio som svd skiver om vilket betyder att två stora medier har kollat upp historien!


Long live the King!
Så alla vet att SVD kollade med Hovet för att de skrev det, det är väl tur att vi har pressfrihet i landet iallafall. Måste hålla med PEDHAN i hans utalande, så så jävla vrång e jag inte hehe.
Kungahus el inte kungahus oavsett vilket så fyller kungen
60 år på söndag. Grattis, Hurra, hurra, hurra, hurra.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem