Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: TV, film och musik

Äntligen.........

Äntligen.........

Äntligen vann rätt låt
Antal svar på detta inlägg: 31
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Men leiake då, tänk om alla tyckte om samma musik som dig vad tråkig musik världen hade varit då. Sen så heter det ju Eurovison song contest och inte schlager längre tyvär, för hade det varit schlager så hade ingen av låtarna de senaste åren varit med. Det är tur att vi alla är olika. till hela IS
Grattis till segern Finland.
Grattis Finland ni lyckades till slut.
Själv är jag inte så förtjust i hårdrock men min sambo blev glad.
Annons
Finlands låt var skit.Men grattis till segern med era skräck ödlor.Irlands var bäst
En gammal skruttkäring tycker också att det var rätt låt som vann. Äntligen något annat än alla "kärleksslisklåtar"!

Metal är bra när den är som bäst, d v s just nu med Lordi!
Jag tyckte den var ganska så kul-dom tar inte sig själv på så stort allvar som vissa andra artister i tävlingen.
Dessutom tillhörde den de 10 bästa där även Bosnien fanns-som jag egentligen ville ha som etta!
Det är på tiden att det händer nåt i den här "musiktävlingen" numera heter det inte "schlagerfestival" så då finns det ett mycket större utbud också.
Det hade varit bättre om Finland vunnit mot Tjeckien
1-0 till dej Vargo!!!
Vinnaren är en skam för melodifestivalen. Det fanns så många fina låtar med bra melodi (som till exempel Danmarks bidrag) så jag kan inte förstå att en låt som saknar melodi och framförs av artister som saknar sångröst vinner. Det är dags att lägga ner melodifestivalen.

Innan omröstningen började trodde jag att Finland skulle komma sist. Danmark var bäst, men jag trodde att Sverige skulle vinna pga att Carola gjorde ett så bra uppträdande. Även Israel borde ha fått en mycket bättre placering, liksom Makedonien. Självklart är det roligt att Finland äntligen fick en seger, men jag önskar att de vunnit med en bra låt.

Hopps nu bara att det inte blir en radio-hit...
Orka klaga på hur det blev det e väl bra med förändringar ibland, såsom i detta fallet. Metal 4 ever

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem