Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Hobby och motor

Fotbolls-VM

Fotbolls-VM

Nu börjar en fruktansvärd tid. Flera veckor med fotboll. svt och tv4 ska sända 32 matcher var
Tycker ni det är rätt att det ska visas så himla mycket fotboll. Det räcker väl med dom matcherna som sverige är med i. Varför ska man se Uruguay spela mot Nepal???
Antal svar på detta inlägg: 46
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Tycker man inte om fotboll kan man spana in de snygga spelarna istället. Mycke ögongodis om inget annat....
Det är bra att ni tjejer får något att titta på. Vi killar får vänta till dam-VM. Det ska bli riktigt trevligt...

Ja, det är nog allt som var bra i dagens match, alltså ögongodis för det var ett kasst resultat 0-0.
Hoppas verkligen dem gör bättre ifrån sig på torsdag annars är det nog slutspelat för sverige.
Annons
Fotboll är världens i absolut särklass största sport!

Alla länder har en organiserad fotbolls tradition, och en vilja att vara bäst. Det är den enda sport i Världen som inte favoriserar i-länderna, på det sätt som t.ex hockey, motorsport eller hästsport gör......

Är det då inte fantastiskt att människor kan mötas och glädjas, eller sörja med varandra som en enda stor commuity, worldwide!

Ni som inte tycker om fotboll, ni kan förhoppningsvis se andra fördelar i saken, eftersom det för oss människor närmare varandra, och kanske minskar det djup av olikheter som gör det så svårt att komma överens......

Hur som helst så tycker jag ändå att det är tråkigt att Sverige inte gör bättre ifrån sig, i en så viktig match! Det hade varit skönt med en seger idag, så hade man kunnat slappna av lite inför fortsättningen... Men så blir det ju inte....

/ Xenix
Ja, man är kanske omvänd. Har redan sett 3 matcher medan tvätthögen växer. Sitter och skriker som en annan gam. Blev så förbaskad igår efter sveriges match så jag var tvungen ut och gå en rask promenad med hunden för att avreagera mig. Hunden blev iallafall glad!!
Detta är tvs fel med all denna reklam inför vm, jag bara måste titta och fastnar direkt
ALLBÄCK DIN!"#¤%&&/?£$!!!!
...det slutade ju väl i alla fall!!!
Ja det gjorde det, tack o lov.
sköönt med tre poöng!! äntligen nollan sprucken!!!
Blir SÅÅÅ jävla trött på alla som klagar på fotbollen! Stäng av era jävla TV -apparater då! Ingen tvingar er att titta. Matchen går på 1 (en) kanal, och det finns en massa andra kanaler att välja mellan. Sluta klaga på VM för helvete!! Låt oss som älskar VM få se på 1 (en) enda kanal. Är för övrigt mycket glad över våra 4 poäng (och förhoppningsvis avancemang) och fortsatt fotbollsfest!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem