Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Hobby och motor

Fotbolls-VM

Fotbolls-VM

Nu börjar en fruktansvärd tid. Flera veckor med fotboll. svt och tv4 ska sända 32 matcher var
Tycker ni det är rätt att det ska visas så himla mycket fotboll. Det räcker väl med dom matcherna som sverige är med i. Varför ska man se Uruguay spela mot Nepal???
Antal svar på detta inlägg: 46
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Hej Tyckare. Om du inte såg en enda minut av Svenska Rallyt i vintras, så undrar jag om du överhuvudtaget har svensk TV? Jag såg en hel del på sportnytt i alla fall.
Gud så härligt, efter en total dominans att få sätta segermålet, jag är rörd till tårar. Ett + i kanten till lagerbäck för fingertoppskänslan i ödesmatchen.
Tjena leiake. Jag tror inte att alla, som inte gillar t ex allsång på Skansen och såpoperor håller med dig när det gäller vad vi ska lägga pengar på. VM går vart fjärde år och självklart skall alla matcher sändas på TV. Ni kan väl stänga av TV:n och njuta av det för tillfället fina vädret? Man kan inte resonera om vart pengarna går i sådana här sammanhang, då skulle man i så fall kunna hårddra allt som sänds i TV:n. Alla måste få njuta av det dom tycker är kul och bra, och fotbolls VM attraherar ju väldigt många innevånare i Sverige. Hoppas du låter oss njuta av den korta VM-tiden?!!
Annons
dhoffe, jag tror att till och med träbocken leiake är lite glad nu...........
Hej dhoffe
Svenska rallyt blev inte bevakat speciellt mycket. Tänk om man bara skulle visa glimtar av vm-matcherna, det vore inte kul för den intresserade. Jag gillar faktiskt fotboll men tycker det blir lite mycket och då går jag ut. Mitt inlägg gick ut på att provocera och det har jag lyckats med tydligen Men man behöver inte bli så arg och använda starka ord. Och bara för att man inte ser på vm och tycker det visas för mycket innebär INTE att man saknar såpor och liknande skitprogram .
Heja sverige och
Att klaga på fotbollssändningarna är ju urdumt med tanke på hur många kanaler de flesta av oss har nuförtiden. Annat vore det för 30 år sen, när det bara fanns 1 o 2:an. Gnällspikar, det är vad ni är!
Jag tycker pojkarna ska få en boll var så behöver dom inte åka runt världen o slåss om samma boll.
Vad är det för hjärna som vill att vi ska se på damfotboll mitt i VM?!
Här en gnällspik på varje kanal är det fotbollsprat även på radion HOPPAS dom får stryk i kväll.Men då ska det väl ältas varför.
Inte för att jag gillar fotboll så speciellt mycket, men....jag ska se matchen i kväll i alla fall, det är ju faktiskt lite spännade hur det går.
Wilma, ältas gör det vad det än blir för resultat! Vinner dom så är dom så bra sååååå, förlust då är dom skit!!
Det ska fan va teaterdirektör som Georg Rydeberg sa i "Ett resande teatersällskap"
För teater är det.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem