Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Inloggade.

Inloggade.

Jag antar att det är flera som sett att det verkar som om Forumet har fått många fler medlemmar. Just nu är 54 inloggade, det är mycket det!Det kanske beror på att Forumet har blivit mycket bättre sen politik togs bort. Mindre tjafs och mindre hackande. Nu är det trevligt och mysigt här inne, alla hjälper alla. En del är mindre aktiva men ändå lika mycket värda tycker jag.

Kul är det i alla fall med så många nya medlemmar.
Ta till er berömmet Daniel och Göcke. Ett fång rosor till er bägge.
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: 1 2 Nästa »

Joanna!

Du glömde mig.Jag fattar inte varför du alltid,skall göra mig ledsen.

Nu är näsdukarna i tvätten,så jag får använda hushållspapper.
Lilla gubben!!
Ska jag komma och trösta dej? Du är väl glad ändå? Du fick ju en puss på kinden i går från någon av tjejerna.
Alla på Forumet får en ros från mej.
Jag tycker det vore kul att kunna se vem som är inloggad.
Annons
Wilma, Det kan man!! Eller missuppfattade jag dej? Under information står det vilka som är inloggade. Klicka på länken "Inloggade just nu" så ser du vilka som är här.
Kära lilla Wilma.Om du tittar till höger,så ser du INFORMATION.

Längst ner står det inloggade just nu 57 st. Klicka där.men du måste själv vara inloggad.
Ha,ha leiake, jag var före dej!!!!
Inte nog med att du har hökögon,du är lika snabb oxå.He,he
En TACKAR det har jag aldrig sett.
Det där hade jag heller inte sett tidigare...kul.

Lite förbryllande bara...det fanns en del "Betatestare" ....trodde ju faktiskt att det var mest här nere i Skåne vi odlade betor.

Antar att Sockerbetsodlingarna är betydligt mera spridda än jag trodde och att Betatestarna inte är en helt ovanlig yrkesgrupp...eller är det mer ett extraknäck. Vad jag förstått så är ju leiake pensionerad.
Breeze, betatestare. Hi, hi,hi. Man kanske skulle lägga fram ett löneförslag!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem