Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Inloggade.

Inloggade.

Jag antar att det är flera som sett att det verkar som om Forumet har fått många fler medlemmar. Just nu är 54 inloggade, det är mycket det!Det kanske beror på att Forumet har blivit mycket bättre sen politik togs bort. Mindre tjafs och mindre hackande. Nu är det trevligt och mysigt här inne, alla hjälper alla. En del är mindre aktiva men ändå lika mycket värda tycker jag.

Kul är det i alla fall med så må...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Vad är betatestarnas uppgift?
Betatestare hjälper till med att testa nya funktioner innan de släpps till alla. Tex anpassa startsidan-funktionen som blev klar nyligen genomgick en ordentlig testning innan den släpptes för alla. Utöver det ger betatestare också löpande feedback på förbättringar och annat som upptäcks.
Ok! Tack för svaret!
Annons
Breeze !

Det finns ingen som kan hindra en pensionär från att prova nya
grejer.Ni som är på bettet kan bli betatestare för Microsofts nya
Vista.Om ni går in på www.idg.se så får ni alla instruktioner,just
idag.

Jag vågar inte,för det blir alltid strul,med någonting.Men som sagt,
ni som är modiga,in och prova,så får vi höra,hur bra det är.
Jag är idel öra.

Men som sagt,det är nya grejor ,så jag fråntar mig allt ansvar.He,he
Göcke!

Om man betatestar Wista på engelska,skall man avinstallera denna då den svenska versionen kommer,eller vad händer????

Att vara betatestare innebär väl också att man får lägga en del tid på det ? Och det är lite av en bristvara...

Nä...jag får nog hålla mig till att vara betatestare av frugans nya matrecept, och det är inte heller helt riskfritt, vill jag lova, hehe...
Rekomendation är att köra Vista standalone, alltså alldeles för sig självt på en maskin.

När den skarpa versionen är ute så blir det en ny Full installation.
Om den kan skriva över en betaversion som en uppgradering är inte verifierat i dag.

men i beta versionerna så får man nog rensa och installera om
om man vill byta språk.

jag har inte testatat just det. :=)

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem