Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Användarnamn

Användarnamn

Har en fråga HUR kom ni på era avändarnamn.Själv försökte jag med en massa namn alla var upptagna,så jag tog ena hundens namn.
Antal svar på detta inlägg: 50
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Jaha.. skälv så är man den tråkigaste här har det samma användarnamn som ja heter. hehe.. kunde inte komma på något bättre
Kul idé Wilma, jag har många gånger undrat hur man kommer på ett originellt användarnamn.
Minimum kommer från när jag firade jul i England och tillsammans med de löjliga hattarna fick ett litet papper med kluriga frågor. På min lapp stod det: Vad är minimum? Svaret är: Liten mamma.
Mitt användarnamn Poppo kommer från mina barnbarn som hade svårt att säga Mormor/Farmor när de var små. De kallade mig Poppo istället.
Så var det med det. Jag är stolt över att bli kallad Poppo och jag tror jag är ensam om det.
Annons
Tommie.....

Jag har en ändå värre...

Mitt företag heter Xenix IT....

Mycket tråkigare kan man nog inte bli, även om företagsnamnet är orginellt!

// X
Ja det är lustigt det här med användarnamn...så även vissa företagsnamn...vad gick egentligen Bill Gates å tänkte på när han döpte sitt företag till "Pyttemjuk"?
Jag lyssnade på Mosebacke Monarki i unga år, och kom ihåg bl.a. boxare Bobo Slackle. Tyckte det var kul som namn
Hmmm, börjar mer och mer inse att det här verkar vara ett pensionärsforum ;)

Kanske skulle söka SPF som sponsorer ist.
Vadå pensionärsforum?? Jag är 14 år och har 51 år kvar tills jag blir pensionär iallafall! hehe..
Men jag förstår vad du menar!
Xenix!

Ditt användarnamn lät iallafall lite bättre än mitt. hehe..

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem