Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Jag svimmar Telia

Jag svimmar Telia

Fick ett tillfälligt avbrott,på mitt bredband.Ringer 90200,trycker
1,2 3 4,och tror ni inte att jag hör en kvinnas inspelade röst,som säger : Citat"Det är tyvärr fel i ert område,men vi har fixat det
om en timma ungefär."

Denna enorma service,som jag väntat på i 10 år,är här.
Jag blev så tagen och yr,att jag måste gå och lägga mig i hängmattan,och smälta detta.
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2

loan !

Jag tvingas ge dig rätt,och Joanna om ursäkt.Det är inga fel på
dina hjänceller Loan.
Hjärnceller,så slipper ni" pika" mig för det.
leiake: jag håller nog med dej i frågan om telia att dom kommer att leva länge än och tror även dom kommer att öka sitt kundantal allt eftersom, jag har varit helkund med dom i 3 år och kan inte dra mej till minnes att jag haft ett enda avbrott på vare sej telefon eller bredbandet, när det gäller supporten får man prova olika tider för att komma fram och det kan bero på just det att det är ett stort kundantal och att dom inte alltid räcker till för alla samtidigt, annars finns det ju mail om det inte brådskar med ärendet, tror nog att dom nyanställer fler supportrar när kundantalet ökar.
Det är vad jag tror i alla fall.
Annons
Hejsan!

Att få rekordhöga vinster är väl inte svårt när man gör som jag vet att Telia kan göra, dom kan nämligen fakturera för samtal som aldrig har förekommit. Det har både jag och brorsan råkat ut för, värst var det för brorsan som på en enda räkning hade fått fakturerat för 500 kronor för samtal som han aldrig har ringt....
För mig har dom fakturerat för samtalstid för uppringt Internet när jag har bredband och inte ens äger ett vanligt modem....
Man kan ju undra hur många fler som har drabbats utan att veta...
För mig har dom dessutom förlängt min ledning med cirka 1,5 kilometer utan att säga något....

Det håller inte jag med om att det är något bra bolag, jag kallar det hellre för ett bluffbolag som inte har några skrupler för hur dom ska få in pengar utan att ha rätt till det.
Telia är väl bra. Jag har aktier där....... Fast jag har inte köpt dom själv, fick ärva dom, det var ingen annan som ville ha dom!!
Är det inte så att de som någon gång drabbats av oegentligheter
skriker högst, och blandar andras bekymer med sina egna för att
på detta sättet få tyngd i vad de vill ha fram.

Mero. rekorhöga vinster har många bolag.
fakturera fel kan andra bolag göra.
fel i registrering kan alla göra.

Ta ditt fall, disikera det och jag är säker på att du har ett par problem som du med största sannolikhet kan få rätsida på.
går inte det , gå till AR med ditt fall.
Men blada inte in andras problem med dina egna.
det är absolut fel taktik.

angående lednings sträckning, så måste det vara fritt för
kabelägarna att fylla alla kablar med abbonenter.

till viss del outnyttjade ledningar, kommer bara att slås ut på priset.

Det är faktiskt så det fungerar i en avreglerad marknad.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem