Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

Sven Nylander

Sven Nylander

Jag brukar tycka,att det kvittar mig,och det var gott åt dom,när
dom torskar för droger.Men detta med Nylander tog mig hårt så jag
t.o.m tycker synd om honom.

Han var en stilig och snygg proper friidrottare,som man nästan
var avundssjuk på.Sen detta! Jag är chockad.Det liknar Berlinmurens
fall.Hoppas han inte tar livet av sig.

Patrik Sjöberg gör mig helt likgiltig.Sveriges största skattesmitare.
Han kan hålla sig i Brasilien,och knarka på.He,he
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: 1 2 Nästa »

Hur f""n kan du tycka synd om en som knarkar.Han har dragit upp det i näsan själv.
Vissa straffar gud omedelbart...... Vilket ska ske oxå.
Hur man kan vara så in i håveta dum......
Hänvisar till tråden Kriminella är inte ansvriga......

Så det är inte deras fel att de tagit lite Kola och mått bra.


Hmmmmm....
Annons
Hej

Det är lätt att dömma när någon har gjort något fel. Jag skulle vilja träffa den som aldrig har gjort något fel, eller som aldrig har dragit en lögn eller undviket att svara, bara för att komma undan. Visst det han har gjort är fel, men bara för det så kan man ju inte sluta upp att ha empati mot någon. Vill avsluta med att citera en mycket känd person: Den som är utan synd, kan slänga den första stenen.
Wilma och Fibblan! Ni har aldrig gjort bort er i drogat tillstånd.

Och ni har aldrig tagit en droppe alkohol i hela ert liv förstås.He,he
Nu är det så att om man sniffar kokain,så kallas det partydrog,och
är väldigt vanligt i innekretsar,så det vill till karaktär,om man dessutom blir bjuden.Men man kallas ju inte knarkare,för man
drar in lite kokain genom näsan,vid högtidliga tillfällen.

Vad som är förvånande,är att han som ordförande i en antidrog-
stiftelse utsätter sig för denna risk.Det måste ju finnas många som
har sett honom,och förvånats.Detta har pågått i flera år,tydligen.
Dom snackar ju om behandlingshem.

Kontentan av detta blir,att alla som är uppe i smöret,är mer eller mindre drogberoende,annars hade han ju åkt dit för länge sedan.
Patrik Sjögren har haft polisspaning på sig i månader,varför man
kan misstänka honom för narkotiklangning.

Jag säger som Göcke.Man lär så länge man lever.
sorry leiake men full har jag aldrig varit. Har haft kul ändå
Haha...missade hälften som försvann. Jo visst har jag varit berusad men aldrig så dum att jag ens övervägt kokain. Jag har även haft stenkul utan alkohol *S*
Kontentan av denna knarkhärvan blir,att man tror inte på någon idrottsman eller kvinna.
Gör dom ett bra resultat så är misstankarna där.

alla påsarna med sprutor och grejer vid hotellet,dom verkar ha försökt att gömma dom varför??.
Jag tror alla elitfriidrottare är dopade idag, det är ju bara att titta på deras kroppar hur de ser ut.
Om de inte har spår av doping vid tävlingstillfällena så har de byggt upp sina kroppar med otillåtna substanser.
Att en svensk fyrabarnsfar som varit hyfsad på att springa 400 meter är ute och knarkar på nätterna istället för att vara hemma med familjen är ju bara tragiskt.

Men umgås man i kändisbranchen där var och varannan tar kokain "vid festliga tillfällen" är det lätt hänt att trilla dit.
Kokain har ju den egenskapen att man blir social och har lätt att börja prata med folk, dessutom blir man inte bakis dan efter.

Samma effekt som alkohol alltså men utan risk att göra bort sig och bli pinsam + att man slipper bakruset.
Det låter ju för bra för att vara sant. Och det är det också.
I alla fall om man är kändis, eller?

Fråga Körberg, Brost, Borg, Salming m fl. m fl.
De har ju knappast varit ensamma om sitt bruk av droger.
tejay4u!

Du slår nog huvudet på spiken så att säga! Hur många torralkolister tror du att det finns i Sverige! Hur många går inte på stämningshöjande medel typ, Zipramil, Zoloft o annan psyckofarmaka ? Dom här människorna som söker sig till icke receptbelagda medel har förmodligen problem , ett av dom kan vara att inte vara social, våga tala inför en massa människor eller ligga på en hög stressnivå för att klara sitt jobb. Den här baksidan av en karriärstege är nog svår att förutse när man börjar klättra.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem