Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Hobby och motor

Sven Nylander

Sven Nylander

Jag brukar tycka,att det kvittar mig,och det var gott åt dom,när
dom torskar för droger.Men detta med Nylander tog mig hårt så jag
t.o.m tycker synd om honom.

Han var en stilig och snygg proper friidrottare,som man nästan
var avundssjuk på.Sen detta! Jag är chockad.Det liknar Berlinmurens
fall.Hoppas han inte tar livet av sig.

Patrik Sjöberg gör mig helt likgiltig.Sveriges största skattesmitare.
Han kan hålla sig i Brasilien,och knarka på.He,he
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

Det är lugnt gott folk.

Sven Nylander och The Snorters är kändisar=ingen vidare grund för rättsliga åtgärder.

De har ju redan skrivit att det inte är tal om fängelse men kanske socialtjänst där han får infa om det dåliga med droger, liknar inte det hans befintliga tjänst?

I framtiden blir han nog bara mer noggran att bara ta med sig det han förbrukar, blir bara 1g ist för 5g i fortsättningen.

Vi skall nog inte se så blåögt på idrottsvärlden, har sett en stor del av den och inte är det nån ren sport som alla propagera. Kosttillskott på gränsen till doping och droger förekommer alltförofta.
Jag har svårt att se Kajsa Bergqvist och "Carro",ta sig en snort
när tillfälle bjuds.Men det är tydligen något som vi får finna oss i,
vilket tidigare inlägg,tydligt har visat.

Konstigt att inga journalister,har skrivit om detta.Men då blir dom
inte bjudna själva.Vad dum jag är.He,he
Att droga sig är korkat oavsett vem man är. Visst kan man tycka synd om personen i fråga men inte för att de har drogat utan för personen i fråga måste vara en osäker person utan självförtroende som mår dåligt o inte kan säga nej, det kan man ha medlidande för, kanske.
Att arbeta för drogfritt inom sporten för att sen droga själv tycker jag är fruktansvärt. Likaså som att begå brott o vara polis mm.
Är man stark i sig själv så säger man nej till sådant som man tycker är fel. Misstag kan alla begå o då får man stå för konsekvenserna.
Det jag tycker är konstigt är, varför hade polisen spaning på Sjöberg, de måste misstänkt något. Enligt han själv var det första gången.
Tragiskt är det i alla fall att behöva droga sig för att vara social om det nu är det som är orsaken.
Annons
"Enligt han själv var det första gången."

Hahaha, det var det roligaste han kunde vräka ur sig. Ehm, jag har sett Patric otaliga ggr på den tiden han var aktiv och ofta ute i svängen. Låt mig därför betvivla hans påstående även fast jag inte har konkreta bevis.

Å andra sidan, vad skall han säga i stället? Jo, jag ha hållit på med droger i 15-20 år??? Knappast...

EZ
Varför skulle han inte kunna säga att jag har drogat i 15-20 år om han ändå erkänner en gång, det gjorde ju Nylander, han hade testat 6-8 ggr under 10 år så varför inte?
"Varför skulle han inte kunna säga att jag har drogat i 15-20 år".

Därför att sådana människor som Patric tjänar en hel del pengar på reklam, TV-uppträdanden och andra jippon.

I samband med ett erkännande åker glorian av och ingen kommer längre att anlita en sådan figur. Man väljer andra.

EZ
"Man väljer andra", som knarkar mer! He,he
Risken finns leiake.

EZ
Nylander hade kanske hoppats på något liknande??
För vissa verkar det vara lönande att knarka.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,874259,00.html

Håller med Wilma helt o hållet. Har man gjort det valet att dra upp skit i näsan så ska dom åka dit..Trodde dom var lite av förebilder till ungdomar o sport..MVH Peter Forsberg

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem