Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Silikonbröst är bra...

Silikonbröst är bra...

Läs själva
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=130&a=299704
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: 1 2 Nästa »

Hmm, man kanske ska skaffa det då, undra om man får det i högkostnadsskyddet.
andreas !

Skall vi gå på den.Men hon kanske hade ruskiga rattar.Vad hade hon på
huvudet tro.Bjönskinnsmössa.He,he

Jag har ett inlägg till dig på Hackers är tråkiga.Det gäller barn!
Ja där ser man, silikon istället för krockkudde. Kanske nått för framtiden- förena nytta med nöje ialla fall för oss kvinnor. Fast vem vet det blir kanske inne med karabröst.
Annons
Jag tycker att naturligt är bäst. Självklart gillar jag att se på tjejer med stor byst och det är härligt att känna på dem, men jag skulle absolut avråda någon med mindre bröst att operera sig. Det naturliga är trots allt bäst, även om det inte är så stort...!!!

Johan

----------------------------------------------
Från en tidning:

FRÅGA: Hjälp, min tonårsdotter vill operera brösten! Hon mår rätt dåligt och är helt fixerad vid att det skulle bli bättre om hon bara hade större bröst... Det tror ju inte jag, jag tror att det ligger djupare än så men hon vill inte prata med mig. Vad ska jag göra? Hon är 17 år.

SVAR: Om du anvisar henne till en seriös plastikkirurg, och kanske att du själv samtalar med denne, så tror jag de kan avråda. Hon är inte myndig, ett argument också att ta fasta på. Hon kanske behöver samtala med ngn på t.ex en ungdomsmottagning för att få hjälp att bena ut sin föreställning om att ett par större bröst skulle ge henne bättre självförtroende?
Krockkuddar....jag antar att hon hade en rejäl portion tur att inläggen inte sprack och förorenade hela bröstkorgen.
Vad hade hänt om siliconpartiklar tagit sig ut i blodomloppet. Nu finns det ju också inlägg med koksaltlösning, men det kan väl heller inte vara bra att punktera.

//Breeze
Breeze: Det står faktiskt sist i artikeln att implantaten gick sönder...

Allaboard70: Jag håller med dig. Naturligt är bäst och det är hemskt att läsa ett sådant exempel som du har bifogat ditt inlägg.
Oops....såg jag inte. Så är det när man skummar genom en artikel. Får läsa den igen nu på min middag.

//Breeze
numera tycker jag bäst om kycklingbröst
Vargo, kalkonbröst är gott det också.
Du är för härlig med dina kommentarer!
Joanna, äta upp Ada och Beda hmm, ja våra 2 kalkoner heter så, ånej!!
Dom är jättetama, hoppar upp i famnen.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem