Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Silikonbröst är bra...

Silikonbröst är bra...

Läs själva
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=130&a=299704
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2

Ada och Beda, näe, va gulligt!
Dom finns på min hemsida.
Det var ju tur att silikonbrösten räddade hennes liv, men vad jag har hört så är de rätt svåra att reperera... Rätta mig om jag har fel!
Annons
Silikonbröst suger!!

Tänk om en massa killar kände sig tvingade att anpassa sig till idealet genom att sätta in plast i våra könsorgan.

Nej tack!

Naturliga bröst är vackrare också dessutom.
Är det kvinnan själv som bestämmer om hon vill ha silikon el icke, el är det för mannens behag så dem har något att titta på????
Jag bara undrar, jag är varken för el i mot det är upp till varje kvinna att bestämma över sin kropp.
Lodjur vart har du levt de senaste 10 åren? och sen när blev bröst könsorgan?
Det är faktiskt så att det är väldigt mycket killar som har silikon implantat i bröst och i armar. Och ja implantat i könsorganen är väldigt vanligt det med idag då inte silikon även om det finns en hel del som gör sånna bodymodifications med, men det är betydligt vanligare med prinsbertils. Och så har vi ju vanliga penisförlängningar och förstoringar det är ju inte heller något ovanligt idag.

Men du har nog rätt finns inte massa killar som känner sig tvingade att förstora eller förlänga sin snopp pga "storleken har ingen betydelse". Yeah right.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem