Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Kreditkort?

Kreditkort?

Hej!

Jag undrar en sak...

Om det är något som intresserar en på internet man vill ha så kräver dom ofta kreditkort...

Men om man inte har nåt eller inte är berättigad till ett sådant, hur gör man då???

Det måste ju finnas andra sätt att kunna betala över nätet eller hämta ut paketet med postförskott eller är vi dom ENDA i världen med postförskott???

JAG BARA UNDRAR!!!???
Antal svar på detta inlägg: 53
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Hur som haver har jag konstaterat att vissa sajter på internet godtar bara kreditkort och så var det med det..

Det är bara att foga sig och skaffa ett American Express..

Vi är lyckligt lottade här i Sverige som har postförskott.
Du har så rätt så , fick medelandet att det är vad de vill.
de har inget konto i Europa, men skall fundera på det.
När de fick höra att andra gör så.
Jag stänger denna tråden!

Det är ingen ide att tjafsa vidare!

Jag får skaffa ett kreditkort nån dag när jag har råd.

Så enkelt är det egentligen men jag tycker att det är fjantigt att man bara har 1 enda alterantiv på nätet när det gäller att köpa/beställa saker eller tjänster!

Annons
http://www.moneybookers.com/app/
det går väl att använda det här
Vargo:

Tack så jättemycket för tipset men jag skiter i vilket just nu...tyvärr!
Det blir för mycket jobb att hålla på att ändra alla konton och betalningar + autogiro etc...

Jag kollar upp allt detta nån dag när jag orkar och är i skriande behov vlket jag inte är just nu!

Tack men nej tack!

HAHAAA...

Kollade in Master Cards hemsida och där går det bra!!!

Men frågan är hur mycket varje uttag kostar och om det går att koppla alla sina autogiro till kortet och om man kan få in sin lön på kortet också???

Och funkar det över HELA internet???

Vidare undrar jag om man kan använda sitt "basgiro" att betala sina räkningar som inte är löpande på autogiro!!!???

Jag tror inte det och...i såna fall måste man hålla på att överföra pengar fram och tillbaka stup i kvarten!

Hmmm???

Japp!

Nu vet jag bättre!

Det KOSTAR att ta ut pengar från bankomaten men inte omedelbart men SEN kommer räkningen på uttaget + räntan!

M.a.o tar man ut 100kr så kostar det inget men i slutet på månaden skall man betala 100 + ränta på uttaget!

Och handlar man nåt på nätet på får man betala kostnaden + ränta för det man betalat!

RUTTET!

INGET FÖR MIG!

(Ineternet suger ibland)
Alltså Bubben...varför har Du hängt upp dig på Historykill ?
För varje program så finns det 100 likadana till.

Jag ville minnas jag sett nåt som var gratis i en av mina PC tidningar så jag gick igenom skivorna jag fått sista tiden...och se på tusan om inte PC-Tidningen Nr 5 2006 hade med sig en fullversion av Steganos Security Suite 7 som har historykills funktioner och lite därtill.
Provade att regga mig för en gratis licensnyckel just nu och nu fick jag den i mailen.
Så...har Du inte PC Tidningen nr 5-2006 kunde vi se om jag kan lägga upp den på en sån där fil sajt då den är aningen för stor för ett vanligt mail (11,2Mb i RAR)...eller min google sida kanske.
Reg nyckel skaffar Du lätt här: https://www.steganos.com/magazine/pcw/sss7

Simpelt, snabbt, välkänt program och gratis....vad kan vara bättre ?

Skriv en rad, antingen här eller ett mail om Du vill att jag lägger upp SSS7

//Breeze
Breeze:

Du har rätt!

Historykill är borta nästan numera!

Det var bara betygen jag hängde upp mig på!( se nedan)

C|NET - Download.com says "5 out of 5 stars" and awards HistoryKill® with their prestigious Editor's Choice Award!

HistoryKill® has also been featured in PC World and at CNN.com

+ Att LAPD använde det och det förut var rekommenderat av Amerikanska NSA=national security agency

Äsch!!!

Skit samma!

Har Du hittat nåt annat progg då, kanske...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem