Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Jag får snart spy på Norton

Jag får snart spy på Norton

Jag tror att jag har råkat ut för minst 5 gånger i år att Norton säger att jag är tvungen att aktivera Norton, och det lyser rött som den värsta stoppknapp i hela säkerhetscentrum. Både virusskyddet och brandväggen lyser ilsket rött. Jag har förlängt prenumerationen och givetvis betalat, lik f/n så dyker den här varningen upp med jämna mellanrum och jag måste aktivera produkten och skriva ut produktnyckeln. Vad göra? Byta ut skiten eller? Kopplade nyss upp mej och järnspikar vad det varnade! Usch vad less jag blir på Norton. Jag ger snart upp.
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: «1 2

Hej Jonna.

Problem med nortn.

Ett gott råd köp ett nr av PC tidningen så får du en skiva med ett antivirus
program som är gratis. Det är utmärkt.

Mvh bravo
Jag har tagit bort Norton och installerat Glocalnets säkerhetspaket. (F-Secure), funkar jättebra! Det uppdateras varje timme!!
Har oxå bytt från Norton till Glocalnets säkerhetspaket
funkar jättebra.
Annons
Har också kört Norton men senaste tiden fått massor av liknande problem med den. Till slut fick jag nog och avinstallerade skiten och installerade F-secure istället. vid första scanning hittade F-secure 16 st. trojaner på min hårddisk som Norton tydligen var helt omedveten om. Sen des har jag inte haft några Problem med tex.med "error safe"reklam.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem