Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Gmailkonto varför?

Gmailkonto varför?

Ser av och till ordet Gmail. Hittills har jag inte brytt mig om att fundera på detta. Är det ett måste idag tycker ni? Varför bör jag skaffa ett? Ska jag i så fall vidarebefordra mailen därifrån till min vanliga leverantör eller tvärsom?
Antal svar på detta inlägg: 41
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Breeze:

Jag har också hört att det ska vara kanon. Så har du någon över så skulle det vara roligt och testa på det. Jag håller med om att över två-tre mailadresser så blir det svårt att hålla reda på.
Telamundo !

Irriterande är ju bara förnamnet.

Jag har sagt det förut.Hade e-mail kostat 100:/mån per st. Hur många hade man haft då.Så klart bara ett.Denna girighet finns inte bara hos regering
och riksdag.Hehe.
@Dartswede
En inbjudan är på väg.
Annons
Jag har idag bla hotmail och e-post på min domän, men jag har hört av många att det ska vara bra och säkert också.
Har bara positiva erfarenheter av G-mail, man behöver tex. aldrig kasta ett mail (vilket man gör i hotmail, bara för att få plats med nästa) sen sökfunktionen är underbar att använda, hur många gånger har man inte kollat igenom varenda mail bara för att inse att det är det som man kollar sist som man ska ha. här är det bara att söka och det kommer på engång!
Sen finns ju chat funktionen som kan vara av användbarhet om tex företaget har spärrat de vanliga programmen typ messenger, nackdelen är att den som du ska chatta med måste ha G-mail den med!

Noflo
Bör inte vara något problem att svara på sina mail, och speciellt inte i g-mail.
Ladda ned programmet g-mail notifier här: http://mail.google.com/mail/help/notifier/notifier_windows.html
Så lägger sig en kuvert nere vid klockan, och när du har post i inkorgen så får du en blå bord runt kuverten!
Tackar för inbjudan samt för tipset om g-mail notifier. Det visste jag inte ens att det fanns. Här ska skrivas
2,7Gb!
Nu blev jag nyfiken...
En G-mail inbjudan skulle jag bli tacksam för!

/Egil
Har du fått någon inbjudan än Egil?

EZ
Nej inte än!


/Egil

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem