Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Hjälp om hemsida

Hjälp om hemsida

Ny hemsida, vill ha feedback
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Hej Tobbe.
Tack för dit inlägg. men jag måste ta en sak i taget. Just nu är det många som fladdrar runt på sida. Jag vill att folk skall läsa min recensioner. Där ligger mycket jobb. Jag spelar alla spel och försöker att utvärdera dessa på ett rakt och tydligt sett. med personlig charm.
MvH Gt Joppas vi hörs igen.
Har länkat vidare din adress så hoppas du får mer besök ,väldigt bra hemsida du har
Rob: Java, javascript va e de för skillnad =D

Gt: Okej, har inte läst någon recension men ja kollade lite på några och det verkade bra, massa fin text =) å bilder
Annons
Tack alla som hjälpte mig en bit på vägen.
Jag trodde aldrig att det skulle bli så mycket jobb. Men ska man vara aktuell och samtigt hinna med att lära sig några nya saker, så får man banne mig ligga i.

Jag ska ta till mig allt ni sagt, och vem vet, kanske det blir förändringar.
Tack ännu en gång.
Mvh Gt.
Tobbe säga att Java och Javascript är samma sak är som att säga att solen och jorden är samma sak... ungefär så stor skillnad är det.. :)
Nice sida! försök att få upp pageranken på den så lär den rocka fett sen =)







--------------------------------------------------------------
-----
http://downlinebuilder.sajt.org
Helt okej sida även om designen känns lite tråkig. En annan störande sak är ju att sidan i princip "laggar" när man scrollar den..
Hej To,pe.
Tack för dina åsikter. Att sidan laggar, har jag inte hört förut. Jag har testat den på modem, där laggar det, när sidan har många bilder. 05 samt 1,0 linor har inte detta problem. Men jag skall vara vaksam.

MVH
Gt

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem