Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Djupt imponerad

Djupt imponerad

Vill inte ta upp plats på dator kategorin, så detta får hamna här istället.

Visst blir man imponerad om man har följt en av de senaste trådarna på mämnda kategori. Att det kan finnas så mycket kunskap hade jag ingen aning om, det ni skriver är för mig som att läsa hebreiska, vilket jag naturligtvis inte kan det heller. Över 1000 besök på ett par dagar är också imponerande, undrar hur många som ...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Huckleberry:

För MIG är det relevant för JAG är den enda som rensat datorn efter att jag testat dina trojaner eftersom jag inte visste om filer kan ha hoppat mellan olika program eller om jag fått bort allt och min kompis rekommenderade att xenix skulle ominstallera sitt windows och drivrutinerna till musen..m.m..

Och att formatera om datorn är INGET jag rekommenderar generellt sett..

Kan man lösa det på annat sätt så brukar jag säga det!

Jag gillar inte att man pratar i dolda utsagor om andra...

Men jag ska kanske ge tusan i att försöka hjälpa andra eftersom man bara får skit..

Jag kanske ska överlåta det åt dig och Tompaxox och Rob...m.fl

Gör som de handskakande Smileys, ledsen att mitt inlägg att tala om att jag beundrar dem med de kunskaper jag inte har, skulle leda till både missförstånd och osämja, det var verkligen inte min mening.

Vet inte om jag vågar upprepa mig, men jag tar risken, tack alla som kommer med goda råd, vad det än gäller, och kom ihåg, ingen är fullkomlig eller felfri, men man kan väl vara vänner ändå!!!!
Micke03:

softa ner nu..

Detta handlar lite om prestige och det var mest JAG som tog illa vid mig..

Lugn i stormen!
Annons
Bubben, ledsen om du kände dig träffad, det var inte min avsikt. Det är min upplevelse att det rekommenderas att omformatera titt och tätt. Kanske är det inte så utan bara nåt jag fått för mig. Jag har inte analyserat trådarna jättenoga men jag tycker mig ha sett flera sådana förslag från olika håll. Vad jag menar är att man ska vara lite restriktiv i att ta till sig tips från olika håll. Som Claes skrev tidigare är den "värste" användaren den som tror sig kunna en massa men som inte kan tillräckligt. Lite grann som 18-åringar med nytt körkort, de är bara bäst på vägen. Det var man ju själv som 18-åring. Idag vet man bättre. Med kunskap följer insikten om att ju mer man lär sig desto mer inser man att man inte vet.
Tompaxox:

Då är vi överens!

Men jag ska kanske ta det lite lugnt innan jag svarar på inlägg...

Jag vet inte heller själv alltid vad som är bäst...

I Xenix fall står jag mig ganska slätt faktiskt..

Jag har ingen spel/musik/film server och vet heller inte hur man ska göra med en sådan...

Ej heller nåt eget företag som sysslar med sånt...

Jag är mest "hemma" på vanliga hemdatorer..med andra saker...

Jag tog och nedgradera mina kunskaper till 0...men trots allt har jag en utbildning som PC-samordnare där man SKA kunna det ALLT om nätverk och kunna fixa företagets datorer/nätverk om dom kraschar...

Känner att jag är ute lite på djupt vatten..

MEN det är VÄLDIGT svårt att kunna hjälpa nån när man inte ser saker framför sig...


Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem