Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Playstation 2 ?

Playstation 2 ?

Hej ! , Jag har ett problem med mitt ps2 , det går bara att spela med ps1 spel på den! ps 2 spel funkar inte , den funkade helt normalt först , sen så funkade inte ps2 spelen längre , Någon som har en aning om vad som har hänt?
Någon PS kunnig kanske? Tack
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: «1 2

Finns det ingen kompis vars storebrorsa/syrra håller på med sånt här, eller nån bekants bekant.
Jag menar, det finns ju nåt elektroniksnille i varje by...här i lilla Bjuv känner jag till 2 st som pular med radio, chippning och allt möjligt.

Hade en PS2:a som åkt i golvet och dog....affären dömde ut den direkt då det blev dyrare att laga den än att köpa ny...men så kom jag i kontakt med en kille som hade intresse för elektronik...helt amatörmässigt.
Han fixade PS2:an, passade på att chippa den och nu fungerar den av proffsen helt utdömda maskinen igen. Och han sa att det var ett bagatellfel...nåt hade bara ruckat på sig av smällen när den åkte i golvet.

Så...hör med kompisar, börja trumma på den lokala djungeltelegrafen...jag skulle inte alls bli förvånad om nåt elektroniksnille dyker upp !

//Breeze

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem