Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Bantningsmedel

Bantningsmedel

Jag har hört om någon konstig kaktus/kaktusextrakt som tydligen gör att man går ner i vikt utan biverkningar men stämmer detta???

Är det någon som prövat den eller vet vad det är för något???

Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Den kaktusen du tänker på är nog Hoodia tydligen så är det så att den inte har några biverkningar som vissa andra preparat på nätet , jag har själv ingen erfarenhet av den men skulle nog va försiktig me medel som säljs över internet en sak du kan göra är att gå till en hälsokost affär å fråga om mer information
// Bea
Ja just det...

SÅ hette den...

HOODIA

Jag såg bara ett program på TV om att den skulle vara BRA och UTAN biverkningar men precis som du säger ska man nog vara försiktig i alla fall!

Jag bara undrade om någon testat den och om den hjälpte och om de var utan biverkningar?!
Tror dom visade den på Tvins det är som tvshop ( kan hända det stavas me w ) *L*

en gång i tiden så testade jag en hel del medel då jag gick upp i vikt av medicinska själ men måste säga att det ända som hjälpte va promenader å att äta rätt men visst kan man behöva hjälp me viktnergång det är ingen lätt sak att göra på egen hand men va försiktig å se till att inte bli lurad *L*

Önskar dig lycka till !
Annons
Jag har inga problem med vikten men jag tänkte på andra!

Äsch..jag tror att det är en produkt som är BRA vad jag fattat det som!
Jo den verkar inte va av den värre sorten så att säga *L*
Effedrin funkar skitbra, och är nog det absolut bästa om du ska gå ned i vikt.
Och ja det är livsfarligt då det kan leda till stroke eller andra komplikatione rom man har högtblodtryck eller andra sjukdommar eller åkommor.

Så det i kombination med motion och äta rätt så rasar kilona, Jag tappa ca 1 kg i vecka när jag käka det och det var allt som behövdes körde 1 månadskur och fick önskat resultat. Sen om vi räknar in att jag prova på de vanliga biverkningarna när jag käka det är något helt annat, typ krypningar i huden, yrsel, eufori, svettningar o ja massa annat, men ingen hjärtklappning. :)
Har låg puls så det märktes aldrig att det skulle höja någe sånt på mig.
Men det är vad som händer när man tar en överdos som kan vara väldigt lätt.

Men tar ni det tänk på att ni kan dö första gången :)
Jissess!!!

Från en förfågan till hjärtattack...

Mamma mia!

Annars kan man som jag ta bort alla kolhydrater och öka på fettintaget. -16 kilo på 5 veckor. Utan att riskera att dö

Man mår alldeles utmärkt.
Fibblan!
Jag provade det också när jag var "ung och vacker" och det fungerade!
Numera gäller det bara "att gilla läget"! Lycka till, det tar tid, men det är värt det.
Flygvärdinnemetoden, har Du/Ni prövat den? Den funkade för mig för länge, länge sedan.
Morgon: 2 ej alltför hårdkokta ägg + en grapefrukt
Lunch: 2 ägg + 1 grapefrukt
Middag: 2 ägg plus en grapefrukt.
Detta gäller i 14 dagar.
Kuren fungerar dessvärre inte för 68-åringar som skulle behöva den!
Lycka till!


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem