Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Elvis Presley

Elvis Presley

Hej!

Jag ville bara säga att Elvis är världens största rock/pop kung!!!
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: 1 2 Nästa »

Är ??
Var menar du väl, eller tillhör du falangen som tror att han lever Bubben ?
Svar till Bosse:

Nej, Han lever!!!

I pop o rockens värld!!!
Jag kan gå med så att det är MINNET av honom som lever.
Men själva Gubben e dö som fan!
Annons
Precis!

Det var så jag menade..
Hej!

Men kungen av rock lever ännu i musiken...
Visst, klart, Elvis är klart bäst! Spelar ingen roll att han är död och borta....Det kommer aldrig att finnas ngn som har en sådan röst som han hade! Ta bara In the ghetto..Uuh....värmer....
han var väl bra sålänge han inte knarkade amfetamin och sömnmedel och gjorde karate på scenen.
Hej!

Tänk vad alla hakat upp sig på missbruket..
Amfetamin var ju bara under militärtjänstgöringen.
Elvis TRODDE ju att det var OK eftersom det var receptbelagda mediciner som skrivits ut av en läkare..
På den tiden kunde man inte så mycket som idag om läkemedel!
Hej, Robert
Vissa har verkligen hakat upp sig på missbruket, och istället för att se sanningen att han knarkade både för att orka gå upp ur sängen och tog sömnmedel för att kunna sova, ända tills han dog. Så envisas vissa naivt att tro att det var en engångsföreteelse, ordinerat av läkare. Ännu mer naivt är att tro att droger inte inte var kända som skadliga. det du kanske syftar på är t.ex. hallucinerande droger som, var s.k. experimentella och man visste inte exakt vad dom kunde leda till. (Även om människor fattade att man man blev helt borta, bortom sunt förnuft).

Du vet Elvis dog inte 1940, han dog 1977.

The king is dead. LONG LIVE THE KING.
Elvis var en SOPA!

Förutom att han drogade ner sig totalt, så har en "hit faktor" som vida understiger 5%!

Elvis har släppt otroligt många skivor, mer än dom flesta någonsin kan ana! Att under dom förutsättningarna inte lyckas med att få in fler låter på hitlistorna är inget annat än ett misslyckande!

Se på ABBA istället!

Artister som sköter sig på alla tänkbara sätt, och som dessutom lyckas placera hela 21% av släppt material på listorna!

Det är vad jag kallar en framgång!

Man kan helt enkelt inte respektera någon som misshandlar sig själv med droger på det sätt som Elvis gjorde! Det hade väl varit ok om han tagit tag i sitt liv och gjort bättring, men han tog istället livet av sig!


Ynkligt!

//Christian

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem