Måndag 20 maj 2024 vecka 21
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Tjock fet och ful

Tjock fet och ful

Idag besökte jag några klädbutiker för att köpa något nytt inför jul- och nyårshelgerna. Men det blev inget inköp.
När jag såg mig i spegeln med olika snygga saker, blev jag så ledsen. Har jag blivit så djä-a ful, fet, rynkig och gammal att inget passar på mig?
Kläderna av senaste mode, anpassade för kvinnor "i övre medelåldern" var för små, för smala, hade fel fä...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: «1 2

Poppo...jag känner igen mej även fast jag "bara" är 44 Alla e ju inte skapta i samma form och tur e väl det MEN varför inte sy kläder som passar ALLA former!! Det e väl inte konstigt om man blir deprimerad det finns hur mycket kläder som helst om man bara har rätt storlek och samma smak som alla andra MEN om man nu inte e stöpt i alla andras form och har den smaken då e det nästan kört! Jag kan hålla med om att Kapp Ahl har mycket i sitt sortiment av XLNT kläder men dom kan gott utöka det! Lindex har oxå ett ganska ok utbud av lite större storlekar.
Jag ska åka till stan i morgon och få ångest över klädköpet
Tintin
ja ni har så rätt så bara för er så borde din införa att endast tajts får säljas o spandex så klart passa alla former.
Poppo!
Hade dom haft en riktig spegel,så hade du säkert insett att du är lika
vacker som en 17-åring.
Du ska veta att det är inte bara kvinnor som har problem med kläder i vår ålder!
Även män får en större midja med åren som byxlinningen inte vill nå runt, med dom små storlekarna som finns.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem